Aviseringar
Rensa alla

GradeAunderA


Ämnesstartare

Jag hittade den här toutube kanalen igår, och jag älskar honom!

Han är bra på att beskriva saker på ett roligt sätt, enkel på några sätt, och ändå den där arga rösten som gör allt till något speciellt.

Här är ett exempel, titta på det och avgör själv vad du tycker om honom!Glad
Bytte länk


   
Citera
Ämnesstartare

Jobbig röst 🙁


   
SvaraCitera

sök för fan inte på toutube på riktigt! råkade skriva de istället för ett y på skolan o va tror ni dök upp??jo nå jävla bögporrsajt.. har aldrig tryckt så jävla fort på stäng ner förut Censur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
sök för fan inte på toutube på riktigt! råkade skriva de istället för ett y på skolan o va tror ni dök upp??jo nå jävla bögporrsajt.. har aldrig tryckt så jävla fort på stäng ner förut Censur

Har du ngt emot bögar lrr? Tardig


   
SvaraCitera

tror du ja vill se en kille bli knullad av en kille ellee????


   
SvaraCitera

tror dock inte sidan finns kvar för sist en klasskompis skulle jävlas med att dra upp den sidan på min dator på skolan så gick de inte..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Jobbig röst 🙁

Tycker den är bra, du vänjer digMycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
sök för fan inte på toutube på riktigt! råkade skriva de istället för ett y på skolan o va tror ni dök upp??jo nå jävla bögporrsajt.. har aldrig tryckt så jävla fort på stäng ner förut Censur

Kommer inte fram nån porrsida alls... tubetube däremot...


   
SvaraCitera
Kudhos

aa han är skön



   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Kommer inte fram nån porrsida alls... tubetube däremot...

hmm ja de va väl typ 2 år sen o de vill ha inte minnas alls hehr


   
SvaraCitera

handendärnissen:
tror du ja vill se en kille bli knullad av en kille ellee????

Ja?


   
SvaraCitera

applekakanshaj2

En av kanalens videor klickade jag på i förrgår, det var om varför giftcards / gåvokort/presentkort var otroligt onödigt och dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

En av kanalens videor klickade jag på i förrgår, det var om varför giftcards / gåvokort/presentkort var otroligt onödigt och dumt.

Haha, ja den är braMycket glad Vad tyckte du?


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Ja?

ok ja lägger ner...


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Haha, ja den är braMycket glad Vad tyckte du?

Jag tycker inget särskilt utifrån den videon. Lite ihågkomligt koncept men jag tycker inget bra eller illa om kanalen direkt. Det var okej antar jag, men visst att han illustrerar på ett roligt vis för många 🙂


   
SvaraCitera