Aviseringar
Rensa alla

Gränsen för otrohet


En mycket viktig fråga.

Om någon tar emot sperma i munnen, och sväljer det. Utan att ha gett oralsex först. Är det otrohet?

Om någon dricker sperma ur ett glas, är det otrohet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Om någon tar emot sperma i munnen, och sväljer det. Utan att ha gett oralsex först. Är det otrohet?

beror ju på hur personen fått tag i sperman... om personen just gett ett hand-job så är det ju definitivt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror ju alltid på vad hon är ute efter, känner hon sig otrogen så är hon väl det.


   
SvaraCitera

Matilda1988:

Skulle bli arg om jag hade en pojkvän som skrev massa snusk till andra tjejer, men det är inte otrohet i mina ögon.


   
SvaraCitera

Mr T:

beror ju på hur personen fått tag i sperman... om personen just gett ett hand-job så är det ju definitivt [rolleyes]

Kanske.


   
SvaraCitera

puss på munnen


   
SvaraCitera

sculptura:

ussas eller "gosa"/pilla på varandra på nåt vis. Svårt att dra gränsen egentligen.


   
SvaraCitera

ceka92:

sculptura: ussas eller "gosa"/pilla på varandra på nåt vis. Svårt att dra gränsen egentligen.

: (

Tjejer borde inte ha för nära killkompisar. Då kanske det är jättenaturligt för dem att "gosa" ... i don´t like really much.


   
SvaraCitera

sculptura:

: (

Tjejer borde inte ha för nära killkompisar. Då kanske det är jättenaturligt för dem att "gosa" ... i don´t like really much.

Japp, jag blir lätt avundsjuk också


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

När man tar på någon annan i sexuellt syfte

... eller nåt. Bryr mig inte.


   
SvaraCitera

getout:

Tycker du även att antyda att man t.ex ska duscha ihop med en annan part med sexuella anspelningar kan räknas som otrohet? Är det lindrigare så länge det är via sms eller msn, eller blir det snäppet värre när det övergår till att prata i telefon?

Njaaa, inte riktigt. Inte otrohet, men svinigt.

Inte så hemskt med sms. Lite värre med msn. Värst är väl att ses och säga sådana saker, men telefon är faktiskt ganska illa. Ju mer "levande" det är, desto värre.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera