Aviseringar
Rensa alla

Grät idag.


Ämnesstartare

Slog mig precis att jag grät lite idag, känner mig både stolt och mobbad, visserligen i min ensamhet men ändå. 

Varför blir allt värre vid nyår?


   
Citera
Ämnesstartare

Jadu. Bra fråga. Allt är väl dock en överdrift.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

no worries. knackade ihop en lösning.

http://open.spotify.com/user/leijonsparf/playlist/5s2pC3dtW4H1zYl1kV0gpo

visste inte riktigt vad felet var mer specifikt, så jag blandade lite olika teman.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:
no worries. knackade ihop en lösning.

http://open.spotify.com/user/leijonsparf/playlist/5s2pC3dtW4H1zYl1kV0gpo

visste inte riktigt vad felet var mer specifikt, så jag blandade lite olika teman.

Fint!

Bekräfta mina fördomar. Du gillar Elliott Smith?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Fint!

Bekräfta mina fördomar. Du gillar Elliott Smith?

det gör jag inte, men tror att det är mest för att jag inte orkat lyssna in mig.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

det gör jag inte, men tror att det är mest för att jag inte orkat lyssna in mig.

Ajters.Det här är intressant också. Vad tycker du om Håkan Hellström?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Ajters.Det här är intressant också. Vad tycker du om Håkan Hellström?

värsta skiten mina öron någonsin utsatts för. typ, halva ett kolikbarns bekännelser är lyssningsbar, men det är nog mest stockholmssyndrom från minnen av föredetta flickvänner och masochism. hästpojken är typ vad håkan hellström försökte vara, fast bra. och de snor grejer snyggare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag svär på mitt liv, den musikaliska höjdpunkten i håkan hellströms karriär var som trummis i broder daniel.


   
SvaraCitera

så sjuuuuuuuuukt oväntat Mycket glad

Jag gillar det.

För övrigt är Håkan det bästa sSverige fått ur sig. Överlägset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
så sjuuuuuuuuukt oväntat Mycket glad

Jag gillar det.

För övrigt är Håkan det bästa sSverige fått ur sig. Överlägset.

i helvete heller. till och med kent är bättre än håkan hellström.

ta vilken låt av broder daniel som helst. jag hade gladeligen, utan tvekan bränt hela håkan hellströms diskografi från historieböckerna och kastat honom från västerbron, snarare än att radera en av dem från musikhistorien.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

i helvete heller. till och med kent är bättre än håkan hellström.

ta vilken låt av broder daniel som helst. jag hade gladeligen, utan tvekan bränt hela håkan hellströms diskografi från historieböckerna och kastat honom från västerbron, snarare än att radera en av dem från musikhistorien.

Nog för att broder daniel är bra. Men det håller inte i längden så som håkan gör.

Ok.
Beatles?
Led Zeppelin?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Nog för att broder daniel är bra. Men det håller inte i längden så som håkan gör.

Ok.
Beatles?
Led Zeppelin?

har du någonsin hört talas om någon som gillat broder daniel, men sen slutat göra det? för det har faktiskt inte jag. håkan hellström däremot känner jag gott om folk som tröttnat på.

beatles är okej, men överskattade. det är högkvalitativ radiopop, men vi har presterat bättre sen dess.

zeppelin, äh. ger inte mycket för instrumentonani, om det inte är typ vini reilly som står för den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick kan inte gräta han e imuuuuun


   
SvaraCitera

Leijonsparf: har du någonsin hört talas om någon som gillat broder daniel, men sen slutat göra det? för det har faktiskt inte jag. håkan hellström däremot känner jag gott om folk som tröttnat på.

Nä.. på båda.

Leijonsparf: beatles är okej, men överskattade. det är högkvalitativ radiopop, men vi har presterat bättre sen dess.

Nu... kan jag ju inte ta dig seriöst längre GråterDu skulle börja plugga i Piteå va? Lär dig att älska Beatles. Lär dig att ljuga om att du älskar Beatles. Din lärare kommer inte att acceptera dig annars.

Leijonsparf: zeppelin, äh. ger inte mycket för instrumentonani, om det inte är typ vini reilly som står för den.

Ptjfs!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Nä.. på båda.

Nu... kan jag ju inte ta dig seriöst längre GråterDu skulle börja plugga i Piteå va? Lär dig att älska Beatles. Lär dig att ljuga om att du älskar Beatles. Din lärare kommer inte att acceptera dig annars.

Ptjfs!!!

musikaliskt så är de otillräckliga. det är först när man sätter dem i en historisk kontext som de blir intressanta överhuvudtaget, och då trumfas de ändå av exempelvis the velvet underground, som är avsevärt mycket mer intressant producerade. jag kan nämna tio band som släppt nytt senaste åren som är mer intressanta, musikaliskt och produktionsmässigt, än beatles.

http://open.spotify.com/track/74CXQDbpYhp5mu8La3VreE

case fucking closed. världens bästa gitarrist och världens bästa producent. och en trummaskin. trumfar allt av zeppelin.


   
SvaraCitera