Aviseringar
Rensa alla

Grät idag.


Ämnesstartare

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

Leijonsparf: musikaliskt så är de otillräckliga.

Melodierna, ackordföljderna, produktionerna som beatles gjort är fan definitionen av musik.Du är inte ens lite rimlig nu.Jag tror dock inte beatles är musikaliska genier (eller ja, det beror på hur man definierar det).Men just för att de är musikaliskt otillräckliga och ändå är så ÖVERLÄGSET jävla bäst. Gör dem  till musikaliska genier. (Är möjligtvis en smula luddig nu)

3# chans: du har insett nått jag missat.
97% chans: Du har missat nått.


   
SvaraCitera

Leijonsparf: det är först när man sätter dem i en historisk kontext som de blir intressanta överhuvudtaget

Ok. Det är en bra vinkel.Men det är inte sant.


   
SvaraCitera

Leijonsparf: jag kan nämna tio band som släppt nytt senaste åren som är mer intressanta, musikaliskt och produktionsmässigt, än beatles.

Det påståendet känns så jävla ignorant.
Ge mig tre band.
Det är inte möjligt, det är inte möjligt nånstans.
Det känns bara som att du vill provocera för att göra ditt musikintresse mer intressant än "fölkets" musikintresse,
(sagt med kärlek, jag är konflikträdd Hjärta)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grät också, för första gången (på riktigt) på två månader!!! eller mer.
men jag hade mens så det gills nog inte

Varför grät du? :/


   
SvaraCitera
Learix

patrick bateman:
Slog mig precis att jag grät lite idag, känner mig både stolt och mobbad, visserligen i min ensamhet men ändå. 

Varför blir allt värre vid nyår?

Kanske på grund av alla är med sina vänner och sånt, och du känner dej ensam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Det påståendet känns så jävla ignorant.
Ge mig tre band.
Det är inte möjligt, det är inte möjligt nånstans.
Det känns bara som att du vill provocera för att göra ditt musikintresse mer intressant än "fölkets" musikintresse,
(sagt med kärlek, jag är konflikträdd Hjärta)

http://open.spotify.com/user/leijonsparf/playlist/6zH7lkTTwZVbop5YFB4WNs

där har du fyra. kunde inte passa på chansen att införa i protokollet, för alla att se, att jag tycker att carly rae jepsen - call me maybe är en bättre poplåt än all you need is love.


   
SvaraCitera
mynona

Så skönt och förlösande att gråta. Förmodligen blir allt värre vid nyår därför att det är en högtid som poängterar tidens gång (därför avskyr jag den själv), och för att den liksom julen är en som ska tillbringas tillsammans med andra: i julens fall med familjen, i nyårets med vänner, och det blir svårare då man är ensam. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grät också idag, brände mig på brödråsten

G


   
SvaraCitera
Yaren

grät också idag... 

G


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det gör jag inte, men tror att det är mest för att jag inte orkat lyssna in mig.

Alltså elliot är tusen ggr bättre än åsnepojken.
Ont: grät också igår, men pga 1 sorglig dokumänterRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Alltså elliot är tusen ggr bättre än åsnepojken.
Ont: grät också igår, men pga 1 sorglig dokumänterRodnar

vad är grejen med att hata hästpojken? hipsterbögar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

vad är grejen med att hata hästpojken? hipsterbögar.

För när jag lyssnade på dem för första gången hade jag alldeles för höga förhoppningar.  Det var så min depression började


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

För när jag lyssnade på dem för första gången hade jag alldeles för höga förhoppningar.  Det var så min depression började

aw. bara att tillämpa carly.


   
SvaraCitera