Aviseringar
Rensa alla

Graffiti


Ämnesstartare

Jag är verkligen imponerad av de som kan Graffiti konsten och vill själv lära mej det, men är inte så bra på det, har försökt och det har gått sådär, kan öva bara jag vet hur och på vad. finns det någon ''skola'' eller liknande där man kan lära sej I GÖTEBORG eller på internet[y]


   
Citera

ut och spraya på nåt plank eller en husvägg[y]

....[no-no]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ut och spraya på nåt plank eller en husvägg[y]

....[no-no]

jag ska med en kompis på kartong men har inget motiv typ


   
SvaraCitera

martinvk:

har inget motiv

låt fantasin flöda!
[blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Fixa en stor plywoodskiva, spreja på...


   
SvaraCitera

kom till oxelösund och gå ner till bibloteket och fråga efter johan holm ( alias YESSY JOHN WEZZON) kan jag lära dej en hel sommar gratis hur man graffar. betala bara resan hit själv. jag är rankad i stockholm i graffitty kulturen så jag vet exakt hur man gör,,, välkommen och öva öav öva ,,,, sen kan du ju söka på altavista på grafitti sketches ,,, då kommer det fram lite saker bland annat detta

ambiance.jpg


   
SvaraCitera

och så mina saker förstås

12april yessyjohnwezzon.jpg


   
SvaraCitera

silvercorp89:

och så mina saker förstås

Riktigt snygg. [y]


   
SvaraCitera

tack


   
SvaraCitera

är endå ett år gammla och man är lite bättre nu[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martinvk:

Jag är verkligen imponerad av de som kan Graffiti konsten och vill själv lära mej det, men är inte så bra på det, har försökt och det har gått sådär, kan öva bara jag vet hur och på vad. finns det någon ''skola'' eller liknande där man kan lära sej I GÖTEBORG eller på internet

Börja bara träna kolla på graffiti filmer t.ex. Stockholm live.Area 08,Area 08 2, Stockholm subway stories och Dirty hadz 1,2,3 Gör som do gör på papper sen gör du en egen stil av det! Du får inte sno andras stil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

silvercorp89:

och så mina saker förstås

Vad använde du för pennor till den bilden? Fresh btw.


   
SvaraCitera