Aviseringar
Rensa alla

Graffiti 😀


fin


   
SvaraCitera

Dark destiny:

Schysst för att vara första Målar mycket??

japp praktisk taget nästan varje dag


   
SvaraCitera

looptroop:

några av mina första jag gjorde ganska gamal men..

Hehe gillar't!!! 🙂

Dark destiny:

Lägg gärna upp bilder på era egna målningar [bigsmile] [y]

Klassisk grafftit.


   
SvaraCitera

Den va la najs.


   
SvaraCitera
r4ll3

Jag och 4 av mina polare från förra året.


   
SvaraCitera

r4ll3:

Jag och 4 av mina polare från förra året.

Haha, kul att ni kör masked men att du har vb här ;P
Sen fattar jag inte vilken av målarna som är du. Ser ingen som stämmer in på din kroppsform.
Och i Danmark? Jag vill inte klanka ner på din trovärdighet, men det är fult att ta cred för någon annans arbete.


   
SvaraCitera

Jag började måla, men la av då jag inte har tid för det. Det tär för mycket på de sociala banden också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClMough:

Det tär för mycket på de sociala banden också.

Sant, jag har nästan också lagt ner tråkigt nog, inserationen e väck [sad]


   
SvaraCitera

Langa fler bilder osv, berätta gärna hur jag kan bli bättre med! Skissar dock bara än, måste bli bättre känner jag! Kan visa mina skisser senare! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kände för att skriva nåt annat (finns en målare med det namnet)

IMG000060.jpg


   
SvaraCitera

hittar inte kameran[cry]


   
SvaraCitera

Jag ska snart börja skissa 'seriöst'
Men senare, mycket senare. När jag ska köpa cans, så har jag ett problem. Jag är strax under 15 år, och är det inte åldersgräns på flaskorna? [chocked]
Peace [cheers]


   
SvaraCitera

Beroende på vart du bor så kan du köpa av mig. Jag har mtn hardcore att sälja för den som vill ha.


   
SvaraCitera
Zsasz

Det var mycket graffiti i ungdomen, mest rooftops, heaven spots och kanske något pågatåg lite då och då om man hade tur.. sen blev man lat och ville göra något inte så krävande men fortfarande något som stod ut, så det blev karaktärer på någon synlig vägg, sen blev man ännu latare och gjorde bara massa skickers istället som man satte upp.. och sen till sist så blev man så lat att man sitter och ritar karaktärer och abstakta saker hemma istället... 😛

Måste väll försöka få mig tid och gå ut någon dag, har ju fortfarande ett dussin burkar kvar här hemma som har flyttats fram och tillbaka mellan de olika ställena man bott på men aldrig används..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iAMHIPHOP:

och är det inte åldersgräns på flaskorna

Min morsa köper mina cans sen pröjsar jag henne xD

Zsasz:

mest rooftops, heaven spots och kanske något pågatåg lite då och då om man hade tur

Här är skolan bästa stället xD (liten ort så -.-)


   
SvaraCitera