Aviseringar
Rensa alla

Grannar med tvångsbeteende


Ämnesstartare

Lämna myrorna i fred:

Jag kommer faktiskt inte ihåg vilken färg hans högtryckstvätt har. Hur är modell/fabrikat/färg av högtryckstvätt relevant i detta sammanhang? =/

Jag jobbar med sådant, är en arbetsskada att jag måste veta vilken högtryckstvätt folk använder.


   
SvaraCitera
zIGGE

helutuhle:

kolla från 2:43

HAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Jag jobbar med sådant, är en arbetsskada att jag måste veta vilken högtryckstvätt folk använder.

'_'

Jag ska försöka lägga detta på minnet och rapportera det till dig i ett gästboksinlägg, om jag hinner innan du drar här ifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna myrorna i fred:

Jag ska försöka lägga detta på minnet och rapportera det till dig i ett gästboksinlägg, om jag hinner innan du drar här ifrån.

Schysst! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min granne har damp, utan tvekan. Polisen varit där några gånger för att han och hans dampkompisar har slagits. Vet inte om det är tvångsmässigt dock. Men han borde ju chilla, definitivt. [party]


   
SvaraCitera

En granne hemma hos föräldrarna klipper gräset, jämt. Varje dag hela sommaren, och om någon i min familj drar igång gräsklipparen gör han också det även fast han redan gått ett varv med gräsklipparen för dagen. Överlag om vi gör något så måste han också ut och visa sig duktig, helt sjukt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en granne som envisas med att skjuta till, och i vissa fall låsa, en grind som är mot en av ingångarna i vårat hus. Vem som helst över fem år kan klättra över den utan problem, och oftast är den inte låst så det är bara putta upp den. Är väldigt störande när hon låser den, för om man då ska ut med hunden där måste man lyfta över hunden. Och har man, som jag, inte speciellt långa armar så är det väääldigt svårt att göra utan att hunden ska göra sig illa.


   
SvaraCitera

mina grannars barn gråter hela tiden och dunsar i golvet. antingen så får de stryk, eller så har de ett lekland inne hos sig.


   
SvaraCitera
zIGGE

sötnos:

vem som helst över fem år kan klättra över den utan problem

sötnos:

Och har man, som jag, inte speciellt långa armar så är det väääldigt svårt

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

mina grannars barn gråter hela tiden och dunsar i golvet. antingen så får de stryk, eller så har de ett lekland inne hos sig.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

[tard]

Klättra, inte hoppa jämfota. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

mina grannars barn gråter hela tiden och dunsar i golvet. antingen så får de stryk, eller så har de ett lekland inne hos sig.

Eller problem med balanssinnet!


   
SvaraCitera

Lämna myrorna i fred:

Eller problem med balanssinnet!

de är från island.


   
SvaraCitera