Aviseringar
Rensa alla

Gråta så ingen hör


Ämnesstartare

jaag_91_:

if(caps($row['inlagg'])){ echo 'Ups caps [blush]'; } //Datanörds skämt 😛

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zoxe:

varför kan hon inte hjälpa dig? låter konstigt. Men ja, bra att du har tagit ett steg och ska iväg på måndag pga. några grejer

Hon kan inte hjälpa mig för hon har inte rätt utbildning, mina grejer är för "tunga/svåra" för henne att ta ansvar för.

Zoxe:

prata med denna vuxna person och säg att du vill ha hjälp. kan inte den personen hjälpa dig så ska han/hon hjälpa dig att komma i kontakt med någon som kan hjälpa dig. (det tycker jag kuratorn borde ha gjort )

Jag ska prata med dom så gott jag kan, jag hoppas att det går bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mataano:

Hon kan inte hjälpa mig för hon har inte rätt utbildning, mina grejer är för "tunga/svåra" för henne att ta ansvar för.

okej, förstår.

Mataano:

Jag ska prata med dom så gott jag kan, jag hoppas att det går bra!

de har en skyldighet som vuxna att hjälpa dig. gör dem inte det så ska du ringa till ungdomsmottagningen och kräva hjälp. eller kanske bris och be dem hjälpa dig att få tag i nån ?

dina föräldrar verkar vilja hjälpa dig, i värsta fall går du till dem och säger: "jag behöver hjälp. men vill inte prata med er, hjälp mig hitta nån som kan hjälpa mig"

lycka till! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zoxe:

lycka till!

Tack [smile]


   
SvaraCitera

Gå in på toa o lås


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mataano:

Det börjar bli lite tufft nu o det kan väl till viss del kännas övermäktigt

Mataano:

Vad finns det att göra?

låter som du verkligen skulle behöva "gråta ut" vet hur det känns, jag var i en liknande situation för ett tag sedan och jag höll det inom mig o berättade inte för nån och det var ett stort misstag


   
SvaraCitera

jag har slutat gråta, men annars kan du sätta på musik lr vänta tills de har lagt sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera