Aviseringar
Rensa alla

Gråtfilmer!


Ämnesstartare

Har ni sett någon film ni gråtit till? Vackra, tunga och deprimerande filmer..eller bara filmer med budskap som berör - vad som helst egentligen, bara tårarna rinner. Tack!


   
Citera
Ämnesstartare

monsters inc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu gråter jag typ till all film. Men 50/50 är väldigt fin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BudoFlywhore:
Nu gråter jag typ till all film. Men 50/50 är väldigt fin

nej, du vet inget om känslor för du har skägg. du bara hugger ved och spöar folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv: nej, du vet inget om känslor för du har skägg. du bara hugger ved och spöar folk.

Alltså, kanske. Men jag gråter¨till facking how i met ur mother  nästna varje vecka 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Titanic, ligger och gråter floder av den Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissBadass:
Titanic, ligger och gråter floder av den Gråter

Sant...dock väldigt utdragen :/ men kanske är det också det som gör det extra kännbart..</3


   
SvaraCitera
GraGo

Shawshank redemption är enda filmen jag gråtit till, men när jag gjorde det så var det så brutalt att jag grät i närmare en timme.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eldflugornas Grav


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Martyrs


   
SvaraCitera
Kudhos

The notebook


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GraGo:
Shawshank redemption är enda filmen jag gråtit till, men när jag gjorde det så var det så brutalt att jag grät i närmare en timme.

Ska definitivt kolla på den! Thank you! Tumme upp


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Kudhos: The notebook

+1 (så modern jag är)Blev lite gråtig till About time. Se också Torka aldrig tårar utan handskar, gråtgaranti. "Jag saknar dig", fast den är rätt dålig. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Den italienska Livet är underbart! Ge inte upp trots att början är konstigt och tråkig!


   
SvaraCitera