Aviseringar
Rensa alla

Gratis?


Ämnesstartare

Vad kan man göra till sina föräldrar som är gratis? Har inga pengar men känner mig taskig om jag inte ger dom något i julklapp ;S


   
Citera
Ämnesstartare

Ge dem din närvaro.


   
SvaraCitera

"JAG HAR RITAT EN TECKNING TILL DIG!!!"

Image


   
SvaraCitera

En pjäs. Eller tälj nåt. Eller ge dem ett års städning av boendet.


   
SvaraCitera

Gör en trevlig spotify-lista. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller en blandskiva, då kan du teckna en bild till fodralet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch.. Har bara kvar att handla julklappar till mina föräldrar nu.. Vad fan ska man köpa liksom.. [sad]


   
SvaraCitera

hur gammal är du/bor du hemma? Gör du det kan du ge dem "kuponger" typ "idag plockar jag ut diskmaskinen" eller "idag lagar jag maten" eller "idag hämtar jag småsyskonen på dagis" eller "idag dammsuger jag hela huset"

har gett mamma i födelsedagspresent nån gång, hon gillade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan skriva 1 st dikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

hur gammal är du/bor du hemma?

Jag e 15 o jag bor hemma, men dock måste jag göra dom sakerna för att få min månadspeng varje månad så.. Inte så kul :/

Artie:

eller en blandskiva, då kan du teckna en bild till fodralet

Min mammas musik vill jag helst inte lyssna på o det måste jag om jag ger henne en skiva för den kommer gå på repeat i minst en månad haha 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Curlymen:

Min mammas musik vill jag helst inte lyssna på o det måste jag om jag ger henne en skiva för den kommer gå på repeat i minst en månad haha 😉

du ska ge henne musik som är bra som du tror hon gillar/kan lära sig gilla. helt omöjlig kan hon väl inte va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingenting är den bästa presenten


   
SvaraCitera

Curlymen:

Jag e 15 o jag bor hemma, men dock måste jag göra dom sakerna för att få min månadspeng varje månad så.. Inte så kul :/

men konceptet liksom. Ge bort tjänster. Jag vet ju inte vad du gör, kan göra, måste göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bygg nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

baka nåt fint eller laga nåt de tycker om


   
SvaraCitera