Aviseringar
Rensa alla

Gratis/billigaste telefonsamtal via internet


Imgood
Ämnesstartare

Ja! som rubriken lyder men..
Jag hört talas om Skype , FREE CALL, Gratis 50 sek samtal, VOIP cheap och VOIP

Efter de är hur många som helst så kmr d ta väldigt lång tid att ladda ner och testa. Vilken är bäst och billigast enligt er som är insatta i internet telefoni?
och Om jag tankar Skype, måste jag slösa bort alla mina pengar under en månad för det kommer att nollställas automatisk efter en månad? eller hur funkar det?

Jag kör linux och wine har fuckat upp sig. jag fixat skype.. men finns något absolut gratis att ringa med? Man behöver tanka VOIP en gång och sen kan man ringa runt i sverige gratis. men finns något program som man inte ens behöver tanka?

tack i förhand
mvh
Försvarsminister


   
Citera
Åtta

Med skype så kan du ju ringa gratis till andra som har skype.

Om du läser på deras sida så står det där att dina minuter inte förs över från månad till månad om du har ett abbonemang. Har du däremot köpt krediter och betalar "as you go" så finns såklart dina krediter kvar till du använt upp dem.

Imgood:

Jag kör linux och wine har fuckat upp sig. jag fixat skype.

Jag hoppas att du inte sitter och kör skype genom wine... [cute]


   
SvaraCitera
Imgood
Ämnesstartare

Åtta:

Med skype så kan du ju ringa gratis till andra som har skype.

aaa men till fast telefoni då


   
SvaraCitera
Åtta

Imgood:

aaa men till fast telefoni då

Åtta:

Om du läser på deras sida så står det där att dina minuter inte förs över från månad till månad om du har ett abbonemang. Har du däremot köpt krediter och betalar "as you go" så finns såklart dina krediter kvar till du använt upp dem.

Har du ö.h.t. läst på deras sida?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Imgood:

Vilken är bäst och billigast enligt er som är insatta i internet telefoni?

För varje nytt konto man skaffar hos skype får man 1 gratis samtal.

Skype FTW


   
SvaraCitera

Skype funkar klockrent för mig. [smile]


   
SvaraCitera