Aviseringar
Rensa alla

Gratis sms (till alla nät)?


Ämnesstartare

Just nu så har jag comviq kompis kontant, vilket ger mig gratis sms till dom inom comviq men inte till de andra. Jag smsar ungefär 9000 sms/månad, så jag kan inte välja erbjudandet på 3000 fria.

Jag vill heller inte byta till någon annan operatör eftersom polarna i stockholm inte kommer skicka lika mycket eftersom det kostar. Men jag vill fortfarande kunna skicka till de utanför, hälften av smsen går dit.

Vet ni något som funkar?


   
Citera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duscha:

jag kan inte välja erbjudandet på 3000 fria.

men det är väl bättre än att betala för varje enskilt sms ändå?


   
SvaraCitera

Så du betalar alltså runt 4500 kr per månad på sms?[smile]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

9000 sms per månad? Oh herregud, det är mer än vad jag smsar per år!


   
SvaraCitera

stört


   
SvaraCitera

Duscha:

Jag smsar ungefär 9000 sms/månad

Skit i att skicka alla sms som innehåller "[smile]" eller "okej <3" och sånt där värdelöst crap. Då är du nere i 4000 sms [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duscha:

Jag smsar ungefär 9000 sms/månad...

Det är ca 300/dygn, vilket innebär ett sms var femte minut, dygnet runt. Eller ca ett sms var tredje minut, om vi antar att du sover åtta timmar per dygn.

Stabilt.[y]


   
SvaraCitera

Duscha:

9000

FlottbollDeluxe:

Det är ca 300/dygn, vilket innebär ett sms var femte minut, dygnet runt. Eller ca ett sms var tredje minut, om vi antar att du sover åtta timmar per dygn.

Stabilt.[y]

Fuck yeah! [cool]


   
SvaraCitera

minska till 3000 om du nu är så jävla snål


   
SvaraCitera

hos telia får du skicka 5000 sms på 30 dagar för 99kr till alla nät.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Duscha:

Jag smsar ungefär 9000 sms/månad

Å folk tycker att jag som skickar just över 3000 sms/mån alltid håller på med mobilen!

Dissa alla "skicka det här sms:et till 15 av dina vänner så kommer något kul hända bla bla.." och "[smile]" "[wink]" "[love] " "ok" så räcker det nog med Telias 5000 sms/mån


   
SvaraCitera

Duscha:

Jag smsar ungefär 9000 sms/månad

skaffa dig ett liv ist


   
SvaraCitera

Duscha:

Vet ni något som funkar?

Dra ner på smsen.
Min pappa tycker att jag har problem och smsar mycket, ligger runt en 1000 sms om månaden. [tard]


   
SvaraCitera