Aviseringar
Rensa alla

Grattis Europa


NiklasW:

Här handlar det ju inte om lösning utan att smutskasta SD och deras väljare till varje pris. Att ta debatten och därmed hitta en "lösning" vet man redan att man inte behärskar.

Vet inte om du menar honom specifikt eller allmänt, men oftast blir det ju så då många som röstar SD inte har åsikter som andra ser som empatiska, verklighetsförankrade eller  särskilt välgenomtänkta.


   
SvaraCitera

isola:

Vet inte om du menar honom specifikt eller allmänt, men oftast blir det ju så då många som röstar SD inte har åsikter som andra ser som empatiska, verklighetsförankrade eller  särskilt välgenomtänkta.

Som jag sagt, finns ju de som röstar på SD av fel anledningar, men ser du en debatt mellan en SD-politiker och någon annan så framstår ju SD-politikern 9/10 gånger som otroligt mycket mer välgenomtänkt än sin motståndare. Samma gäller "debatter" på nätet". Undantaget är när någon lokalpolitisk stolle tar sig fram i mediebruset. Trots allt finns det ju ingen verklighetsförankring i världen som kan motivera dagens invandringspolitik, varken utifrån ett ekonomiskt eller empatiskt sätt.


   
SvaraCitera

NiklasW:
Som jag sagt, finns ju de som röstar på SD av fel anledningar, men ser du en debatt mellan en SD-politiker och någon annan så framstår ju SD-politikern 9/10 gånger som otroligt mycket mer välgenomtänkt än sin motståndare. Samma gäller "debatter" på nätet". Undantaget är när någon lokalpolitisk stolle tar sig fram i mediebruset. Trots allt finns det ju ingen verklighetsförankring i världen som kan motivera dagens invandringspolitik, varken utifrån ett ekonomiskt eller empatiskt sätt.

Så är det ju verkligen inte tycker jag. Varenda debatt jag sett på deras fb-sida har i princip bestått av "ni vil at de svenska folket ska miss handlas o ha muslim lagar vi får inte fira jul snart alla tjejer har hucklän på hövve".


   
SvaraCitera

isola:

Så är det ju verkligen inte tycker jag. Varenda debatt jag sett på deras fb-sida har i princip bestått av "ni vil at de svenska folket ska miss handlas o ha muslim lagar vi får inte fira jul snart alla tjejer har hucklän på hövve".

Läser inte så mycket diskussioner där, men är det som du säger så låter det ju inte särskilt bra. Kanske har att göra med att det bara är bottenskrapet som får för sig att debattera på facebook.


   
SvaraCitera

Kudhos:
TYSKA LÅTER SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA ARGT

snubben va ju kär i hitler och försökte härma han


   
SvaraCitera

NiklasW:
Läser inte så mycket diskussioner där, men är det som du säger så låter det ju inte särskilt bra. Kanske har att göra med att det bara är bottenskrapet som får för sig att debattera på facebook.

Det är ju på fb alla är så det är väl en utmärkt plats om någon. På flashback & dyl når man ju ut till en mindre folkmassa där alla ofta har liknande åsikter.


   
SvaraCitera

Fantastiskt: snubben va ju kär i hitler och försökte härma han

inte likt för 5 öre!!! nej han försöker härma random tyskar ifrån WW2-filmer.


   
SvaraCitera
Kudhos

Fantastiskt:

snubben va ju kär i hitler och försökte härma han

DIE SCHIESSE IMMIGRANTE 


   
SvaraCitera

Kudhos:
TYSKA LÅTER SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA ARGT

+1234569


   
SvaraCitera

isola:

Det är ju på fb alla är så det är väl en utmärkt plats om någon. På flashback & dyl når man ju ut till en mindre folkmassa där alla ofta har liknande åsikter.

Upplever dock att det bara är ett fåtal som är beredda att gå in i en diskussion, troligtvis på grund av att de inte är anonyma.


   
SvaraCitera

isola: klassförakt  är ej lösningen

Fast den sista biten var ju faktiskt sarkasm, du vet, den heterosexuella vita lågutbildade förtryckta mannen.

Kudhos: TYSKA LÅTER SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA ARGT

Ja allt eller nästan allt man säger på tyska låter ju som en krigsförklaring. Schmetterling - fjärilMycket gladlåter ju som ett vapen... ska skjuta dig med min schmetterling!!!

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84: et, den heterosexuella vita lågutbildade förtryckta mannen.

ja fast han ser ju inte sig själv som lågutbildad


   
SvaraCitera

Kudhos:
TYSKA LÅTER SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA ARGT

Men lite 6y. Till Lindemann.. Rodnar


   
SvaraCitera
Kudhos

isola:

Men lite 6y. Till Lindemann.. Rodnar

Det kan låta hett om en tjej kanske säger det. Lite läskigt dominant. Tyska och finska har en fin rytm i språket som inget annat språk har.

Det är lite upphetsande. MEN INTE FAN NÄR EN MAN TALAR DET

DIE SCHIESSE ACHTUNG och KIITOS KOOTOLOKSAAMIAAEIOU


   
SvaraCitera

Kudhos: MEN INTE FAN NÄR EN MAN TALAR DET

SOM OM INTE DU SKULLE STRIPPA OM HAN BAD DIG????


   
SvaraCitera