Aviseringar
Rensa alla

Grattis GEIIIIIIIGER DU ÄR SÅ BRA


Ämnesstartare

Har varit REN i EN FRIKKIIING månad nuva. [blush] Tar dessutom sömnpilleriller med måtta, mindre mängd än det jag har utskrivet OCH DESSUTOM har jag sammanlagt endast druckit 4st öl under en hel månad OCH DET ÄR ALLT. Krävdes dock stresspsykoser och sammanbrott innan jag insåg hur dålig form jag var i. Gosa med mina möss är miin drog nu.

Seriooost, blir F1 glad nu. Duktig, kämpar, motstår alla sug! [blush][blush][blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fan vad bra, hur ser det ut med fysisk aktivitet och kosthållning då? Bara nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast för några dagar sedan tog jag EN stilnoct för att sova, kunde ej sova trots att jag låg i sängen i ungefär en timme så jag tänkte att jag tar två öl och chillerillar istället. Men PANNNNG så blev jag mycket onykter, tål tydligen inget längre.

Förut kunde jag ta väääldigt många stilnoct och dricka relativt mycket innan jag blev så. Var läskigt efter som att det inte alls var meningen att jag skulle bli onykter, ska ej göra om det.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

dekadent:

Fan vad bra, hur ser det ut med fysisk aktivitet och kosthållning då? Bara nyfiken.

Är ute mer bland folk, trodde förut att det var helt omöjligt att befinna sig utanför lägenheten utan massa knark i systemet men det går relativt bra. Det är jobbigt men det fungerar! Men tränar gör jag inte speciellt mycket, promenerar dock en del. Äter väl ganska bra tror jag, normalt i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis [smile] Har du slutat röka också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Grattis

Taaackkkk.

köttfärssås:

Har du slutat röka också?

ETT STEG I TAGET VA! [mad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Är ute mer bland folk, trodde förut att det var helt omöjligt att befinna sig utanför lägenheten utan massa knark i systemet men det går relativt bra. Det är jobbigt men det fungerar! Men tränar gör jag inte speciellt mycket, promenerar dock en del. Äter väl ganska bra tror jag, normalt i alla fall.

Det låter faktiskt jävligt bra. [y] Har också svårt att somna utan att vara lite full/hög, speciellt nu på sommaren. Det är inte så hållbart i längden dock, speciellt eftersom att jag bor "hemma".

Dygnsrytmen är knas också.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra! Säg till Kay att sluta köpa alkohol också så att du inte blir frestad hemma.


   
SvaraCitera
Exner

Fint, Geig! Mycket starkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

härligt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Det låter faktiskt jävligt bra.

Jaa! [bigsmile]

dekadent:

knas också..

Hoppas att du kan sova också, vet hur jävligt det är att inte kunna sova...

isola:

Bra! Säg till Kay att sluta köpa alkohol också så att du inte blir frestad hemma.

Alkohol klarar jag av att inte missbruka, skulle det dock börja svänga ditåt så slutar jag direkt.

Exner:

Fint, Geig! Mycket starkt!

Taaack! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte sooooooooova, hade varit F1 bekvämt att ta mina pillerillz och några öl. [sad] MEN JAG KOMMER INTE ATT GÖRA DET FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLAAAA BRA.


   
SvaraCitera
Zsasz

Geigerzähler:

MEN JAG KOMMER INTE ATT GÖRA DET FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLAAAA BRA.

[bigcheers], Z-piller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Seriooost, blir F1 glad nu. Duktig, kämpar, motstår alla sug!

vad härligt att höra [love][bigsmile] grattis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:

, Z-piller?

Aaah, har dock misslyckats lite på just dem den senaste veckan. [sad] Inte jättemycket dock, har ej tagit elefantdoser på flera hundra milligram som innan utan normaldos + alkohol.

frukt:

vad härligt att höra grattis

Tack! Men går inte 100% bra just nu, men inte helt dåligt heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gött! Grymt bra[y]


   
SvaraCitera