Aviseringar
Rensa alla

Grattis! Ni är tillsammans - Vad är det som gör att ni fungerar så bra?


Ämnesstartare

Ibland känner vi väl oss alla lite kärleksfulla och kanske till och med tänker på att vissa attributer/egenskaper hos andra umare är något man gärna skulle se hos en eventuellt framtida partner. 

Så i den här leken låtsas vi att vi är tillsammans med den som skrivit innan och nämner en eller flera egenskaper hos den som gör att vi passar så bra ihop!

Hmm..jag förespråkar till att folk lever sig in lite och låtsas att personen ovan är deras partner och  framhäver positiva egenskaper hos dom som ni kanske själva inte besitter och därför gör det att ni fått se en helt annan syn på livet elr nått sen ni blev tillsammans. Fan vet jag, vet inte ens va ja försöker säga elr om ja säger de rätt :'(

så här kan de se ut typ Tardig (dåligt exempel) tycker iaf att nubbie var bäst o alla andra ganska tråkiga 🙁

amsi har skriver om fasiken: Fasiken e cp. Tycker det är bra för då slipper jag känna mig dum när vi träffar folk.  Hjärta

stekaren: hon är nått - så vi fungerar inte alls tillsammans

mrman skriver om stekaren:  Gillar hur han verkligen fått mig att våga visa mer av mig själv. Men vi är bara bröder - inge mer.

ennie tänker för länge o skriver egentligen till fasiken men en massa hann skriva innan: Han e ju snäll..de e väl bra för han sårar mig aldrig

mrman citerar ennie: men hallå snäll e ju de tråkigaste ever Arg jag e ju ball Cool

amsi irriterar sig: GE FAN O GÅ OFFTOPIC MRMAN

mrman citerar amsi: Skadeglädje

stekaren skriver om mrman: han e min bror - vi kan inte vara tillsammans

mrman: HAHA BRODER FOREVER Hjärta SKA HAFFA GIRLZ I HELGEN SKA TÄNKA PÅ DIG DÅ BRODER

amsi: MEN ERA DJÄVLA FITTMONGON ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

kukoxo: Skadeglädje

fasiken: det här blev inte alls så som jag tänkt mig :'(

time: Nu har jag rensat en massa offtopic. Nu får ni sluta gå offtopic i den här underbara tråden!

nubbie: amsi är den roligaste flickvännen jag någonsin haft. Hon får mig att må så bra med hennes starka kommentarer och hon är så bra på berätta saker o får mig att slappna av o inte tänka så mycket på annat <3 Hon är väldigt säker och envis så de passar mig jättebra för jag har jättesvårt att bestämma mig för saker t.ex. om ja ska köpa skor så säger amsi, "dom där" och hon ger sig inte för än ja köpt dom. <3 utan henne skulle ja stå i butiken i säkert flera timmar. älskar dig!

time: hoppa inte över andra användare nubbie.. RodnarHjärta



   
Citera
mynona

fasiken har sådan fantasi och är så mentalt begåvad, det när sidor av mig själv som jag gärna vill få tillgodosedda, ger mig nya perspektiv och bekräftar insikter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera

damn babe, vi har så rolit ihopp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar ingenting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon kallar mig saker som "babe" vilket får mig att känna mig extra sexig och uppskattad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara mynona var smart nog att förstå trådens syfte. Jag är inte förvånad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, gräsklipparen verkar också fatta.


   
SvaraCitera

Stekaren betalar för alla mina ostbågar och det gör mig varm i hjärtat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig trygg i hans stora , starka armar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac får mig att känna mig trygg 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

since i went black i cant go back


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så chill och laidback...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi kan va tysta utan att det blir pinsamt, uppskattar d så mycket

inget ord säger fler än tusen ord

oj Deluxe kom mellan... du är så sprallig o gör mig stimulerad =) livet vore inte samma sak utan dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MASTAH THREADKILLAH


   
SvaraCitera