Aviseringar
Rensa alla

grattis på födelsedagen isteche!


time
 time
Ämnesstartare

Säg grattis, era dårar, och skicka stöd och omtanke nu när han går in för sitt sista tonårsår!

puss och kram


   
Citera
mynona

Jag vill gärna säga grattis


   
SvaraCitera
höna

grattis grabb1


   
SvaraCitera

Grattis isteche! Här får du ett youtubeklipp som present:


   
SvaraCitera

Hurra!


   
SvaraCitera

Jag hoppas du fattar tänket med rederiet, en färja - åland, per morberg som ju är en go jävel precis som du [blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

mynona:

Jag vill gärna säga grattis

Jag vet inte riktigt varför det kändes som att du inte gratulerade nu. Eller det kändes lite som att din mening egentligen hade ett ", men..." i slutet.

Typ "Jag vill gärna säga grattis, men av religiösa skäl kan jag inte det". Eller något.


   
SvaraCitera
mynona

timeisrunningout:

Jag vet inte riktigt varför det kändes som att du inte gratulerade nu. Eller det kändes lite som att din mening egentligen hade ett ", men..." i slutet.

Typ "Jag vill gärna säga grattis, men av religiösa skäl kan jag inte det". Eller något.

Det kan också tydas som: "Jag vill gärna säga grattis om det skulle anses passande, dock är jag osäker på detta, eftersom jag ännu ej samtalat så mycket med Istesche att det skulle betraktas som comme il faut, och han knappt samtalet med mig, även om jag på avstånd tycker han verkar vara en fin person värd att gratulera!"[wink]

Jag brukar ofta formulera mig så av samma skäl, eftersom jag är van vid att folk övertolkar allt jag säger, vilket gör mig hämmad [y]


   
SvaraCitera

Grattis.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Hoppas han blir glaaad


   
SvaraCitera

GRATTIS! PUSSAS EJ FÖR MYCKET NU, SÅ ATT DU FÅR PUSS-SJUKAN! [cute]


   
SvaraCitera

Grattis! [cheers]


   
SvaraCitera

Ha den äran!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

mynona:

Jag brukar ofta formulera mig så av samma skäl, eftersom jag är van vid att folk övertolkar allt jag säger, vilket gör mig hämmad

Jag tror nog att ett simpelt grattis inte går att övertolka så himla mycket. [blush]


   
SvaraCitera

Grattis


   
SvaraCitera