Aviseringar
Rensa alla

Grattis på födelsedagen Kviq


Ämnesstartare

Hänger hon ens här längre? Anyway, en tråd kan hon väl förtjäna. Hipp hurra, ett år närmare döden. [party]

Diskussion: Brukar du få födelsedagstrådar tillägnade dig? Hur tänker du kring det?

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Grattis!

[party]


   
SvaraCitera

Rymdpirat:

Diskussion: Brukar du få födelsedagstrådar tillägnade dig? Hur tänker du kring det?

Nix. Vill inte att alla här ska ha tillgång till sådan information om mig, så jag hade inte uppskattat det.

Grattis, hur som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Nix. Vill inte att alla här ska ha tillgång till sådan information om mig, så jag hade inte uppskattat det.

Hehe hajar. Har tagit reda på alldeles för många personuppgifter hos UMare genom att leta reda på deras födelsedagstrådar. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Massa grattis! Kviq är bra. [party]

Såvitt jag vet har jag aldrig fått någon födelsedagstråd. Det är okej, facebookgratulationer kompenserar för det hehe.


   
SvaraCitera
höna

jag har aldrig fått [sad] men ah, de e väl ok ändå!


   
SvaraCitera

Rymdpirat:

Hehe hajar. Har tagit reda på alldeles för många personuppgifter hos UMare genom att leta reda på deras födelsedagstrådar. [blush]

Ja, och så är ju tyvärr inte alla lika harmlösa som du. Nämner inga namn. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har för övrigt aldrig själv hyllats med en födelsedagstråd, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har fått en grattistråd av nachac en gång, om jag inte minns fel.

grattis kviq!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

ÅHHH SÅ FINT TACK RYMD.

Och tack ni andra, är på telefon så orkar inte citera och greja. Ni är fina [love]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Förra året tvingade jag till mig en tråd i min ära, detta är första spontana. Lite glad blir man allt (trots inaktivitet)


   
SvaraCitera

Grattis!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

wooh, dator.

Nachac:

Grattis!

TACK. Igen, osv.

Proteus:

Grattis, hur som helst.

ttttack

grums:

Massa grattis! Kviq är bra.

Tack så mycket! Du är också bra [love]

Nachac:

aldrig själv hyllats

vill minnas att en viss herr nachac fyller år inom en snar framtid, vem vet vad framtiden bär med sig!

enhimmelskdrog:

grattis kviq!

tack ehd!!

El Guaje:

Grattis!

tack [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Har tagit reda på alldeles för många personuppgifter hos UMare genom att leta reda på deras födelsedagstrådar. [blush]

Du är så läskig [sad]

Grattis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du är så läskig [sad]

Är snäll på insidan. [blush]


   
SvaraCitera