Aviseringar
Rensa alla

Grattis Sverigedemokraterna till +4.0% i förskott


Ämnesstartare

Hej Du Käre Svensk.
Kampen har börjat.
Idag gäller det. I kväll blir det verklighet. Har man någon koll på läget och har läst senaste opinionsundersökningarna då vet man att SD är en bra bit över riksdagsspärren.
Stödet för SD är större är någonsin och större ska det bli.

Sverige åt svensken.


   
Citera
Ämnesstartare

Grattis Sverigedemokraterna.
Grattis sverigedemokrater. [party]
UT med dem!


   
SvaraCitera

synd att dem i slutändan kommer arbeta lika mycket för ett bättre samhälle som alla andra politiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

knulla djur din jävla hora inest sd knulla jimmie hor åkesson döda

Låt bli att kalla mig för hora. Har du inget konstruktivt att bidra till tråden (gratulation till SD t.ex) så kan du lika gärna skita i att skriva i den här tråden. Vill du bråka med SD:are så gör det i en annan tråd, den här tråden vill jag inte att du förstör.

Tack.


   
SvaraCitera

Opinionsundersökningar har ju visat sig vara så ackurata också... [zzz]


   
SvaraCitera

Åh underbart! En massa inkompetenta kostym-rasister i riksdagen. Låt oss fira!


   
SvaraCitera

Gråter nog blod om SD kommer in i riksdagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvivlar man på att SD kommer in i Riksdagen då har man garanterat inte ägnat sig åt politik alltför mycket. SD kommer att nå spärren och det får vi bevisat om endast ett fåtal timmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

inte för att jag skulle kalla det "konstruktivt" men visst.

blev inspirerad av ditt namn, dog fucker. skär dig i pannan som en sann sverigedemokrat.

Jag har bett dig snällt och vänligt att ej tramsa i den här tråden men du har uppenbarligen inte tagit åt dig av den uppmaningen så nu ber jag dig vänligt att sluta tramsa i min tråd en andra gång.

En tredje uppmaning kommer du inte att få, ignorear du det här inlägget kontaktar jag ansvarig moderator.

Tack.


   
SvaraCitera

Vi har redan en SD-tråd. Skriv där istället.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=292079


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera