Aviseringar
Rensa alla

Grattis Tobbish! (pga: han är mens(a)ig)


Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Vad får man för pengarna, då. En tidning? Åka på sommarläger?

Kan skriva vad det står!!

Medlemstidning, 8 nummer/år.
E-postalias på mensa.se
Möjlighet att vara med på de felsta mensaaktivteter runt om i världen. (finns säkert sommarläger [wink])
Tillgång till interna medlemstjänster på mensa.se
Tillgång till forum och E-postlistor.

+ Eventuellt medlemskap i lokalförening och delta i aktiviteter där(detta är frivilligt).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klubb för inbördes beundran. Bidrar inte med något samhällsnyttigt. Får också vara med om jag vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meh, sluta vara så missunnsamma och gnälliga [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

E-postalias på mensa.se

[love]

Nintendo:

+ Eventuellt medlemskap i lokalförening och delta i aktiviteter där(detta är frivilligt).

Undra' vad de ägnar sig åt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Det enda IQ-test testar är la logiskt tänkande? [crazy] Detta räcker ju inte för att bli välutbildad [no-no]

Egentligen behöver man nog inga speciella egenskaper över huvud taget för att bli välutbildad.

Nintendo:

Meh, sluta vara så missunnsamma och gnälliga [no-no]

Har mensa någonsin varit något att vara stolt över eller något att gratta över?

Om han nu verkligen ville komma in och nu fick det så är väl däremot det värt ett grattis. [smile]
Kul för honom liksom. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Undra' vad de ägnar sig åt.

Säkert tråkiga saker [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Om han nu verkligen ville komma in och nu fick det så är väl däremot det värt ett grattis.

Det var ju det han ville [mad] (för att Axel Braun är medlem, kanske inte det ädlaste målet [crazy]). Därför ska man säga grattis till Herr Tobbish [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

an ville [mad] (för att Axel Braun är medlem, kanske inte det ädlaste målet [crazy]

Nä det där når inte upp till ett grattis. Kan ju inte gå runt och gratta för vad som helst - då förlorar ordet sitt värde.
Så tyvärr, inget grattis från mig. Men jag tycker det var lite kul däremot. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Kan ju inte gå runt och gratta för vad som helst - då förlorar ordet sitt värde.

nämen!!

grattis tobbb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen till klubben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btdt, crap


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Ja, grattis, eller så.

Tack! [blush]

passaro:

Skitorganisation (inget ont om tobbish <3)

[love]

Myksa:

Om han nu verkligen ville komma in och nu fick det så är väl däremot det värt ett grattis.

Myksa:

Nä det där når inte upp till ett grattis. Kan ju inte gå runt och gratta för vad som helst - då förlorar ordet sitt värde.

Meh! Alternativet hade varit regissera porr. Men gav det här en chans först! Tredje alternativet hade väl varit att lära mig några olika språk flytande... men det tar sån tid.

isola:

grattis tobbb

Thank you miss! [wink]

Livtrasir:

Välkommen till klubben

Man tackar! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grattis
har lägre I Q än du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

nämen!!

Nej någon ordning får det allt vara! Ni ungdomar är så lättfotade! Grattar hit och dit - hur billiga som helst. [smile]

Tobbish:

Alternativet hade varit regissera porr.

Men det är ju ett jobb. Mensa är ju bara en liten klubb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Nej någon ordning får det allt vara! Ni ungdomar är så lättfotade! Grattar hit och dit - hur billiga som helst. [smile]

Åh ni ungdomar, räknar du in min där? [blush] blir glad.
Ja Tobbish, börja regissera porr!


   
SvaraCitera