Aviseringar
Rensa alla

gravid..?


Ämnesstartare

Hej jag är jävla nojig så jag behover lite bekräftelse här.
jag hade oskyddat sex, men tog ett dagen efterpiller efter bara några timmar och hade sen mens (tror jag det var iaf..) några dagar senare. Nu har dock inte mensen kommit på 2 månader typ och jag börjar bli lite nojig och idag mådde jag illa typ och jag antar att detta bara är psykisk skit för att jag oroar mig eller?

känns ju rätt otroligt att jag skulle kunna vara gravid, men jag är så jävla dålig på sånt.


   
Citera

Testa vettja! [smile]


   
SvaraCitera

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaaaa men det känns såå.. venne fåånigt typ? borde liksom inte vara gravid.. elelr? Waaaah jo jag vet om det går längre tid utan mens får jag la göra det. villle mest höra att det verkar lungt


   
SvaraCitera

Hadji:

jaaaaa men det känns såå.. venne fåånigt typ? borde liksom inte vara gravid.. elelr? Waaaah jo jag vet om det går längre tid utan mens får jag la göra det. villle mest höra att det verkar lungt

SilentScream:

Testa vettja!


   
SvaraCitera

Mitt första tecken var illamående. Är det 3 månader sedan hade det börjat synats och känts. Jag har mage och känner något i magen när jag tafsar.

Det enda du kan göra för att vara säker är att testa dock. Alla reagerar annorlunda. Din mens kan vara sen för du är rädd/stressad av ditt oskyddade sex.
Är du säker på att du inte fick någon sjukdom? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Är du säker på att du inte fick någon sjukdom? 🙂

japp säker på det 🙂


   
SvaraCitera

Hadji:

japp säker på det 🙂

ta ett gravtest, man brukar få mensen efter det. ^^ (om det är neg. då ^^)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

ta ett gravtest, man brukar få mensen efter det. ^^ (om det är neg. då ^^)

Japp antar att det bara är psykiskt. men det är å andra sidan rätt skönt att slippa mensen [badgrin]


   
SvaraCitera

Hadji:

men det är å andra sidan rätt skönt att slippa mensen [badgrin]

eller hur. det är det positiva med grav. ^^ annars mår man bara illa och blir tjock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

blir tjock.

jag är redan tjock. blir det tvärt om då?


   
SvaraCitera

Hadji:

jag är redan tjock. blir det tvärt om då?

vissa går ner jättemycket, så ja. [y]

du ser inte tjock ut [no-no]


   
SvaraCitera

Jag trodde oxå att jag va på smällen när jag inte fick mens,men sen insåg jag att jag ätit p-piller i över ett år och inte sexat så vitt jag kommer ihåg,lol,tog ett tag att koppla dedär,men man gör dumma saker på fyllan och man har ju minnesluckor.


   
SvaraCitera
time
 time

Hadji:

2 månader typ

Hadji:

idag mådde jag illa

Rätta mig om jag har fel, men är de inte de första veckorna man mår illa? Du har nog bara ätit nåt dåligt.

Hadji:

detta bara är psykisk skit

Japp. Din mens kommer inte för att du nojar. Ta ett gravtest och är det negativt så CHILLA BRYYYDEN. Ta testet fort också för skulle du vara gravid så har du ju varit det ett tag och då behöver du ju agera rätt snabbt ifall du ska göra abort osv.

Varför skiter folk i kondom? Är det för att killarna ser jättelöjliga ut med gummisnoppar, eller vado?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

CHILLA BRYYYDEN

Haha jooo jag ska nog göra det, venne jag var lite cp igår bara. men som sagt jag tycker det är rätt bra att lura kroppen att man är nojig för då slipper man iaf mens 🙂


   
SvaraCitera