Aviseringar
Rensa alla

gravid?


Ämnesstartare

min mens är 8 dagar försenad. jag hade oskyddat sex förra månaden, han kom också i mig. men det var dock precis efter mensen, så spermierna kan omöjligt levt kvar ändå tills ägglossningen var den gången. jag har också mått sjukt dåligt psykiskt i oktober och början av november, och då menar jag verkligen dåligt. kan det bero på att mensen är försenad?

ps. jag ska göra ett graviditetstest om några dagar.


   
Citera
Ämnesstartare

Allt är möjligt[surprised][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem vet, vänta och se eller testa dig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns tyvärr fortfarande risk för det.
Gå och kolla upp det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla upp det, jag lovar det är värt det istället för at gå och oroa sig i onödan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns tyvärr inga "säkra dagar" att ha sex på; det finns alltid en risk att t.ex. ägget lossnar nån dag för tidigt osv. Om du inte vill använda kondom (vilket inte är så smidigt, men ändå), så kan du ju köra på p-piller. Annars kan man faktiskt ta akut p-piller också... Och även om han inte skulle kommit i dig, så kan det fortfarande finnar spermier i försatsen (ett så otroligt fånigt ord.. -.-''), så man kan, teoretiskt sett, bli gravid även så.

Men, men.. Ja, det är möjligt att du är gravid, men det kan också vara så att mensen är oregelbunden för att du mått så dåligt.
Bästa är att ta ett test och, oavsett hur det slutar, se till att inte göra samma misstag igen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Vad är det med alla "är jag gravid människor"? Vi på forum kan omöjligt ge svar på om folk är med barn eller inte. Kolla upp det för fasen istället för att skriva i forum. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är nog försent för abort nu.


   
SvaraCitera

Vänta, ska bara krypa upp i din livmoder för att kolla läget.

Hur fan ska ett gäng efterblivna mongisar på ett internetforum kunna veta om du är gravid eller inte? [smile]


   
SvaraCitera