Aviseringar
Rensa alla

Gravid?


Hej!

För en månad sen hade jag ''sex'', fast den var knappt inne, men en liten bit iaf, ungefär en 1cm. Oskyddat. Jag fick panik, går knappt på p-piller och tog inget dagen efter piller. Jag började få panik att jag möjligtvis var gravid, men jag gav mig själv lite hopp och sa att jag skulle vänta tills min mens kommer. Min mens kom när den skulle komma men var ganska liten? Varade typ i bara två dagar, sen kom det lite brunt ist för mens? :s Fick ännu mer panik så jag gjorde ett graviditetstest under mensen som var jätte liten. Det visade negativt...bör jag vara säker nu? eller ska jag testa mig igen?


   
Citera

qwerty123:

den var knappt inne

qwerty123:

Min mens kom när den skulle komma

]

qwerty123:

graviditetstest

qwerty123:

Det visade negativt

qwerty123:

bör jag vara säker nu?

Ja.


   
SvaraCitera

Vadå Ja? Är jag säker nu eller ska jag testa mig igen?


   
SvaraCitera

Du bör vara säker på att du inte är gravid. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först lite förtydligande!

Fick han utlösning när penisen var 1 cm inne eller var penisen inne 1 cm max under hela "samlaget" (skulle inte kalla de samlag om de bara var 1 cm).


   
SvaraCitera

Nej, han kom in 1 cm sen drog han ut o sen sög jag av honom så att han kom...


   
SvaraCitera

qwerty123:

i bara två dagar, sen kom det lite brunt ist för mens?

Why the fuck händer det där med vissa brudar ibland?

Vad med om det en gång tidigare faktiskt under sex med en tjej, så jävla obehagligt O_O


   
SvaraCitera

Om att hon fick panik eller vadå haha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qwerty123:

Nej, han kom in 1 cm sen drog han ut o sen sög jag av honom så att han kom...

Då ska de inte vara några problem alls och du kan vara helt lugn på att du inte är gravid!


   
SvaraCitera

Okej..


   
SvaraCitera

eh, fattar inte, kom han i dig? För då spelar det ingen roll om den bara var inne en centimeter vet du.


   
SvaraCitera

qwerty123:

går knappt på p-piller

[confused]


   
SvaraCitera

fyfan vilken retard vi har att göra med? Seså iväg till stationen och bli full på någon cider...[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qwerty123:

Oskyddat

Smart brud

qwerty123:

Varade typ i bara två dagar

Kan vara för att du är nervös ifall du är gravid eller inte, då brukar mensen bli fuckad


   
SvaraCitera

Gå till ungdomsmottagningen om du är så orolig. Där kan du ju passa på att testa dig för könssjukdomar också.


   
SvaraCitera