Aviseringar
Rensa alla

GRAVID :@


Ämnesstartare

Jahopp nu sitter jag i klistret IGEN
känns som om min kropp vill bli gravid, jag käkar har käkat Mini Ppiller,
ialf när jag var 16 år blev jag gravid men jag gjorde Abort mådde dåligt efter det, när jag var 17 blev jag Gravid igen :S Gjorde abort! mådde skit mera. Nu är jag GRAVID IGEN :@
jag är 18,jag kommer aldrig kunna gå klart skolan, jag har hoppat av 3 gr gått om 3 gr, .
Men nu är jag gravid och jag vill inte göra abort:( igen snyft.det skulle förstöra mitt psyke totalt, jag minns andra gången jag gjorde abort,så lovade jag mig själv, ALDRIG MER.
och nu nu så vet ja inte vad jag ska göra :/ ska till UM imorgon, men jag har oxå kramper i magen :S Min kille vill inte ha nån bäbis,men jag känner mig redo,likssom innerst jag kan ju sköta om och jag skulle bli kärleksfull trygg mamma. men problemet är bara ekonomi och bostad!
jag har ingen aning om vad jag ska göra:( min klle kommer stötta min i vilket val jag nu än gör 🙁 men ändå! Paniik gråt
Hälp);


   
Citera
Ämnesstartare

Min kompis säger att mini-piller inte är lika safe. Jag undrar varför du aldrig kört på "vanliga" p-piller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta.. du är inte 100 % säker än att du ens är gravid?

Tycker du ska prata med barnmorskan på ungdomsmott imorgon istället, om det nu är ett +.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TA LITE ANSVAR NÄR DU KNULLAR DÅ FÖRHELVETE.

edit; jag har pms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker synd om din kille som inte verkar ha någon talan och dessutom att han någonsin blev ihop med någon som är lika slarvig/tardig som dig [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett misstag, sen ett till och sen nu igen. Lär du dig aldrig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har skött mig jävligt bra när det gäller mini ppiller, Jag kan bara käka det eftersom jag har blodpropp skit i släkten,
Men hur fan kan ni ens skriva så där? Glöm att jag ens tänker skriva nått här igen tror ni inte att jag har dåligt samvete och mår dåligt kom inte med falska fördomar när ni inte ens vet allt!
Snyft hejdå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll? [zzz]


   
SvaraCitera

joohannie5:

trygg mamma

joohannie5:

problemet är bara ekonomi och bostad!

Det blir inte en trygg tillvaro för barnet om du inte har stabil ekonomi och bostad.

joohannie5:

jag har skött mig jävligt bra när det gäller mini ppiller, Jag kan bara käka det eftersom jag har blodpropp skit i släkten,

Du måste ju inte äta piller, finns ju massa andra preventivmedel du hade kunnat pröva när du märkte att mini-piller inte funkade för dig. [confused]

Moget att avregga. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

efter första aborten, varför bytte du inte bara preventivmedel?


   
SvaraCitera

AnnaR:

efter första aborten, varför bytte du inte bara preventivmedel?

[y] Stav/Spiral maybe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd kondom då smartskalle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde du inte fattat åtminstonde efter ANDRA aborten att minipiller kanske inte riktigt är din grej? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ifall man inte vill ha barn ska man inte idka samlag det är ju som att köra rysk roulette utan en kula.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera