Forumet - Gravid?

Gravid?

1380 0 30

Spana också in:

isola:

Hur länge hade den funnits på handduken och varför torkade du dig precis där sperman var?

Asså jag drog en runk sen kom det på golvet och då torkade jag upp den med handuken eftersom handduken så förjävlig ut så tänkte jag ändå att jag skulle typ hänga upp den, så jag gjorde men jag är orolig att typ någon skulle torka sig på den.
Tyrael:

Ja, det är inte svårare än att googla, kid.

Fast de där resultaten handlar ju inte om samma situation som denna. Här handlade det ju om någon som torkat sig på en handduk det finns sperma på, inte att någon t.ex. kommit på ens hand. [crazy]

Spermier överlever inte länge utanför kroppen, så risken torde var otroligt minimal när det är så många "överföringar" eller vad man ska kalla det. Hamnar sperma direkt på huden t.ex. så dör spermierna när sädesvätskan torkat, enligt RFSU.
Capture:

Fast de där resultaten handlar ju inte om samma situation som denna. Här handlade det ju om någon som torkat sig på en handduk det finns sperma på, inte att någon t.ex. kommit på ens hand. Spermier överlever inte länge utanför kroppen, så risken torde var minimal när det är så många "överföringar" eller vad man ska kalla det. Hamnar sperma direkt på huden t.ex. så dör spermierna när sädesvätskan torkat, enligt RFSU.

Exakt, tack så mycket äntligen fick man ett bra jävla svar :D!