Aviseringar
Rensa alla

Gravid?


Ämnesstartare

Hej, om man runkar och sedan torkar upp det med en handduk,sedan om en kvinna tvättar händerna och sedan torkar sig på handduken och sedan pullar sig själv, kan hon bli gravid då? Om inte förklara gärna varför.


   
Citera

Risken finns väll om hon pullar med den direkt efter. Hur länge överlever sperma egentligen? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Haha, vilket förvirrande sätt att bli gravid på. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Helt omöjligt är det ju inte, men det beror förstås på hur länge sperman varit där. varför lade du inte handduken i tvätten bara???? Äckligt[sad][sad]


   
SvaraCitera

isola:

varför lade du inte handduken i tvätten bara

Han kanske vill att hon ska bli gravid? [badgrin]


   
SvaraCitera

mrman:

Han kanske vill att hon ska bli gravid? [badgrin]

och hängde upp den där handhanduken hänger? vilket evil mastermind


   
SvaraCitera

Jepp kanske [crazy]


   
SvaraCitera

Osannolikt, men möjligt, ja. Damn.. tänk om man råkar göra en familjemedlem eller dylikt gravid på detta vis.. [tard][tard][shake][ops][no-no][cry]


   
SvaraCitera

det var så Jesus kom till.


   
SvaraCitera
FTH039

Det händer faktiskt inte. Jag forskar inte inom området och har svårt att ge dig en bra förklaring till varför det är så, men fråga någon som gör det så ska du se att den säger likadant, fast med förklaring. Jag har också trott att det kan bli så. Jag hade fel.


   
SvaraCitera

littlef:

om man runkar och sedan torkar upp det med en handduk

Varför skulle man torka upp det med en handduk..? Skarrigt.. Toapapper [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FTH039:

Det händer faktiskt inte. Jag forskar inte inom området och har svårt att ge dig en bra förklaring till varför det är så, men fråga någon som gör det så ska du se att den säger likadant, fast med förklaring. Jag har också trott att det kan bli så. Jag hade fel.

Vad menar du? Att det inte går eller?


   
SvaraCitera

littlef:

Att det inte går eller?

Hur länge hade den funnits på handduken och varför torkade du dig precis där sperman var?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur länge hade den funnits på handduken och varför torkade du dig precis där sperman var?

Asså jag drog en runk sen kom det på golvet och då torkade jag upp den med handuken eftersom handduken så förjävlig ut så tänkte jag ändå att jag skulle typ hänga upp den, så jag gjorde men jag är orolig att typ någon skulle torka sig på den.


   
SvaraCitera

kanske om hon pullar direkt efter att du torkat av dig[badgrin]


   
SvaraCitera