Aviseringar
Rensa alla

gravid?


Ämnesstartare

alltså.. jag vet inte om jag är gravid... vad händer om man är det?
jag mår illa lite då och då.. och mina börst gör skit ont.. gör ont bara jag går ner för trappan..
sen hade jag mens verk hela förra veckan och i helgen. men det kommer ingen mens?
vad är det för fel??
hjälp mig nån


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har du haft oskyddat sex med en snopp på sistone?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strippinsoldier:

Har du haft oskyddat sex med en snopp på sistone?

ja det har jag..
jag har en pojkvän så....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad som händer ifall du är det? Inom ungefär nio månader kommer du att föda ett barn, då kommer säkert må illa, få sug efter vissa saker, ha väldiga känslosvallningar, kanske svettas du mycket eller får finnar, eller så kanske du får graviditetsdiabetes, du kommer känna sin unge sparka och hela tiden ha ungen i dina tankar; hur kommer det gå? hur är jag som mamma? osv, du kommer planera hela tiden och försöka komma på ett passande namn, du kommer antagligen känna starka positiva tankar när du tänker på ditt barn, och du kommer få massor med uppmärksamhet.

Eller så gör du abort.

Ta ett test och se ifall det visar positivt, om inte, gör ett nytt om ungefär två veckor. Vissar det inte heller positivt är det nog lugnt [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strippinsoldier:

Har du haft oskyddat sex med en snopp på sistone?

CitronMens:

ja det har jag..

CitronMens:

vad är det för fel??

CitronMens:

jag är gravid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderat på namn? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Funderat på namn?

cp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad mycket graviditetstrådar det börjat komma på UM.

Ta ett test?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronMens:

cp

"Cerebral pares, förkortat cp, är ett samlingsnamn för en rad störningar av muskelkontrollen, vilka uppstått på grund av en hjärnskada innan hjärnan är färdigutvecklad, det vill säga under fostertiden, under födseln eller under de första två levnadsåren. Cerebral pares är latin och betyder förlamning genom hjärnskada."
Pucko.
Om du ska såga någon så kan du väl ändå göra det ordentligt och utan att framstå som en obildad idiot.
Antar att du tycker att mitt inlägg var iq-befriat men CP är något som påverkar muskelkontrollen.
Istället för att ta åt mig tycker jag att du bara är obildad - men det var ju i alla fall ett dåligt försök...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera