Aviseringar
Rensa alla

Gravid av fingrar?


S3ON:

men vafan, har hört om att d kan överleva ngt dygn lr så, kske inte vatten?

de kan överleva upp till en vecka inuti slidan beroende på kvalitet på spermien och slidsekret.  utanför slidan överlever de bara sålänge sperman är torr så det beror på temperatur och mängd sperma.

amsi:

e d smuts i sperma?? visste ej

sädesvätskan är ju "smuts", om man ska vara noga.


   
SvaraCitera

mvh seriösa tanten


   
SvaraCitera

isola: sädesvätskan är ju "smuts", om man ska vara noga.

???


   
SvaraCitera

amsi:

???

utlösningen består ju inte bara av sperma


   
SvaraCitera

isola:

utlösningen består ju inte bara av sperma

nä men inte av smuts heller 


   
SvaraCitera

amsi:

nä men inte av smuts heller 

just smuts och galna kosjukan  var ca inte jätteseriöst skrivet men ser man urinrester etc som äckliga så kan man väl kalla det smuts om man så vill


   
SvaraCitera

isola: sädesvätskan är ju "smuts", om man ska vara noga.

Ja, det låter väldigt nogaMycket glad


   
SvaraCitera

amsi:

men nej hur många ggr ska jag behöva säga d

ser dig ej som en faktabok heller. 

isola: utanför slidan överlever de bara sålänge sperman är torr så det beror på temperatur och mängd sperma.

ahaa, där ser man. hur förvarar de sperman vid provrörsbefruktning då? Eller sker allt samtidigt där, typ att mann1 sitter i en stol o runkar som aldrig förr bredvid läkaren som e redo i högsta hugg med provröret vars mannens uppgift blir att försöka träffa med satsen? Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON:

ser dig ej som en faktabok heller. 

ahaa, där ser man. hur förvarar de sperman vid provrörsbefruktning då? Eller sker allt samtidigt där, typ att mann1 sitter i en stol o runkar som aldrig förr bredvid läkaren som e redo i högsta hugg med provröret vars mannens uppgift blir att försöka träffa med satsen? Rodnar

de fryser ned den


   
SvaraCitera

isola:

de fryser ned den

Tack! 🙂


   
SvaraCitera

S3ON:

ser dig ej som en faktabok heller.

nä df jag skrev googla?? 

isola:

just smuts och galna kosjukan  var ca inte jätteseriöst skrivet men ser man urinrester etc som äckliga så kan man väl kalla det smuts om man så vill

öh ja men sädesvätska är inte smuts jag kan se en ballong som en burk läsk om jag vill


   
SvaraCitera

amsi:

nä df jag skrev googla?? 
öh ja men sädesvätska är inte smuts jag kan se en ballong som en burk läsk om jag vill

urinrester etc brukar inte ses som något sexigt men ok


   
SvaraCitera

isola:

urinrester etc brukar inte ses som något sexigt men ok

vem har pratat om sexigt? vf gör du alltid såhär när du diskuterar, skriver en massa irrelevant du inte vet någonting om, sen när du blir motbevisad struntar du i att svara/är otrevlig/svarar på någonting annat


   
SvaraCitera

amsi:

vem har pratat om sexigt? vf gör du alltid såhär när du diskuterar, skriver en massa irrelevant du inte vet någonting om, sen när du blir motbevisad struntar du i att svara/är otrevlig/svarar på någonting annat

Ska du inte ta och kritisera att jag skrev galna kosjukan också? Så att du kan få visa dig lite duktig på något plan för att du minsann vet att man inte får galna kosjukan av sperma?
Du vet mycket väl att jag syftade på urinrester  och sekret och inte på någon smuts från marken. Skärp dig och lägg ned din allmänt jobbiga attityd pga sjutk trött på den och jag är verkligen inte den enda.


   
SvaraCitera

Det är väldigt stor chans att du har blivit gravid ja. Tog du ett dagen efter-piller? Har du gjort ett graviditetstest?


   
SvaraCitera