Aviseringar
Rensa alla

gravid, men "krånglit"


Ämnesstartare

Hallojsan
Vet inte riktigt hur jag ska skriva för jag tror det låter konstigt hur jag än skriver.
Jag gjorde ett gravidetstest igår pga utebliven mens, det visade ett starkt possetivt svar, kom som en shock trots stor misstanke om att jag kunde vara gravid. Jag har ett bra förhållande med min pojkvän och allt är bra mellan oss och så.
Jag vill behålla det, men min kille är osäker på om han vill behålla det eller inte. Han säger att han tror att han är för ung då han bara är 19 år.
Jag vill att vi bestämmer det tillsammans men vet inte hur jag ska göra om han vill att jag ska göra en abort då jag fasar för att han ska säga det, men samtidigt känner jag inte att jag kan säga att vi ska behålla det om han inte skulle vilja[sad]
Någon som har något SERIÖST förslag på hur man kan göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

anonymm:

SERIÖST förslag på hur man kan göra?

finns 3 val
1.skit i pojkvännen och behåll barnet
2.övertala honom
3.Abort

Min åsikt: jag hatar ungaföräldrar! ska ungen behöva lida för bara för att du inte kan ta ansvar genom att ta bort de? Föräldrar tröttnar efter ett tag tänk igen 18år du ska inte bara se de som att "jag ska stå ut" finns de någon kärlek i dom orden? nej


   
SvaraCitera

Har nån av er alternativt båda låg panna gör abort, utsätt inte ungen för den smärtan [rolleyes]


   
SvaraCitera

som Netherlick sa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

se de som att "jag ska stå ut" finns de någon kärlek i dom orden? nej

Det kanske inte finns någon kärlek i dom orden, det kan jag hålla med dig om, men det handlar inte om att "stå ut" på det sättet, det handlar om du kan ge ditt barn en framtid, kärlek och finnas till för det. Sen så ska man ju givetvis stå ut psykiskt och fysiskt under både gravideteten och alla andra åren också.


   
SvaraCitera

Ungen kommer önska att den aldrig blev född för de kommer förstöra mellan dig och din pojkvän oavsett om han accepterar de till en början. Ska dina föräldrar behöva vara barnvakt för att du måste ha pengar att leva för. Enligt mig så tänker du endast på digsjälv för barnet är inte en person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Ska dina föräldrar behöva vara barnvakt för att du måste ha pengar att leva för.

Och vem har sagt att jag inte kan stå för sånt själv?


   
SvaraCitera

anonymm:

Och vem har sagt att jag inte kan stå för sånt själv?

du är ung och om du vore rik så hade du haft någon bra terapeft att snacka med. Men huvudsaken är att du pratar med din pojkvän inte på ett chattforum :S min åsikt elr någon annans här skiter du fullständigt i, jag tror du redan har gjort ditt val och vill höra att de är okej...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

jag tror du redan har gjort ditt val och vill höra att de är okej...

bestämt och bestämt har jag inte gjort, för jag väntar på att min pojkvän ska känna efter ordentligt i hur han vill och inte vill göra.


   
SvaraCitera

Sluta bry er om vad andra tycker och tänk efter, vad vill du själv, på riktigt?


   
SvaraCitera

Netherlick:

1.skit i pojkvännen och behåll barnet
2.övertala honom
3.Abort

4. Föd och adoptera bort.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

4. Föd och adoptera bort

sant


   
SvaraCitera

Netherlick:

sant

word på allt du sagt.


   
SvaraCitera

variabel:

word på allt du sagt

tackar 😀


   
SvaraCitera

Bistår gärna med en Falcon Punch.


   
SvaraCitera