Aviseringar
Rensa alla

Gravid och ändå få liten blödning?


Ämnesstartare

Min mens var ca 2 veckor försenad och jag har misstänkt att jag kan vara gravid då vi har kört med avbrutet samlag den sista tiden. Men igår när jag hade sex med min kille så började det blöda rätt mycket och jag blev jättelättad.

Men efter detta har det bara kommit någon droppe och under natten och idag har det varit helt torrt, vilket inte är normalt för mig då jag brukar ha mest mens de första 2 dagarna. Vet någon om man kan vara gravid och få någon slags "förblödning" eller liknande? [shake]


   
Citera
Ämnesstartare

Det kanske blir en tjej då.


   
SvaraCitera

Hej. Du behöver nog inte vara jätte rädd, men om den är försenad borde du testa. Skulle de vara så att du är gravid så kan det hända att man blöder efter samlag/sex.
men testa innan du tar ut något i förskott, du kan testa gratis på ungdomsmottagning eller köpa på apotek för ca 70-80kr. 🙂
lycka till med det du hoppas på.


   
SvaraCitera

Conny:

Det kanske blir en tjej då.

Hahahah[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte grejen med att tjejer alltid skall blöda, så jävla kul kan det väl inte va[shake]


   
SvaraCitera

Man kan få mens när man är gravid. Dom flesta får det inte men det händer. Det är väl bäst att kolla, UM testar ju gratis. Och skaffa p-piller när du ändå är där...

kebu12:

fattar inte grejen med att tjejer alltid skall blöda, så jävla kul kan det väl inte va[shake]

Jag fattar det inte heller. Vi kunde väl ha fått som tikar istället. [sad] Bara blöda nån gång om året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Jag fattar det inte heller. Vi kunde väl ha fått som tikar istället. Bara blöda nån gång om året.

säkert bara för ni tänker så mycket snusk som ni gör det så ofta[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

säkert bara för ni tänker så mycket snusk som ni gör det så ofta[shake]

Det är du som tänker på snusk. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Det är du som tänker på snusk.

inte jag som blöder hela tiden[no-no]


   
SvaraCitera

kebu12:

inte jag som blöder hela tiden[no-no]

Du är väl en kvinna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Du är väl en kvinna?

Nej, är 47 årig gubbe[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera