Aviseringar
Rensa alla

Gravid och mens?


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän hade sex under ägglossningen. 9dagar senare fick jag en liten blödning som varade i 2 dagar. fast min mens skulle ha kommit 14 dagar senare alltså 5dagar för tidigt kom den. dem senaste 2veckorna har jag haft jätte mycket gravidiets symtom. fast andra gången mensen skulle komma var den en dag försenad och det har bara kommit bruna flytningar hittils. så nu funderar jag om jag kan vara gravid ändå?


   
Citera

fan vad äckliga tjejer är med flytningar i alla regnbågens färger.

mvh olle 12 år.


   
SvaraCitera

Du är ju så dum så att det finns inte. Andra tråden idag gjord av en sånhär tjej. Tappar snart tron på mitt eget kön.


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

u är ju så dum så att det finns inte. Andra tråden idag gjord av en sånhär tjej. Tappar snart tron på mitt eget kön.

Alla människor fungerar olika under graviditeten, den dag du blir mogen nog att skaffa barn har du också funderingar!


   
SvaraCitera

Jessiiica:

Alla människor fungerar olika under graviditeten, den dag du blir mogen nog att skaffa barn har du också funderingar!

Du ska inte ha barn, du är inte smart nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du ska inte ha barn, du är inte smart nog.

vad vet du om det?! smartare än dig är jag iaf som slösar tid på att skriva dumma kommentarer


   
SvaraCitera

isola:

Du ska inte ha barn, du är inte smart nog.

[love]


   
SvaraCitera

gå o ta ett jävla test eller vänta 9 månader


   
SvaraCitera

Är det verkligen så sjukt svårt att kolla igenom de klistrade trådarna? [cry][cry]

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=284182


   
SvaraCitera

vill inte vara de som är den men vet man inte vad man ger sig in på så ska man inte göra det.


   
SvaraCitera

Jessiiica:

vad vet du om det?! smartare än dig är jag iaf som slösar tid på att skriva dumma kommentarer

Men dum nog att slösa tid på att svara på dumma kommentarer?


   
SvaraCitera

isola:

Du ska inte ha barn, du är inte smart nog.

[love]


   
SvaraCitera

isola:

Du ska inte ha barn, du är inte smart nog.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessiiica:

blödning som varade i 2 dagar. fast min mens skulle ha kommit 14 dagar senare alltså 5dagar för tidigt kom den. dem senaste 2veckorna har jag haft jätte mycket gravidiets symtom

som svar på ditt inlägg man kan få blödningar när men är gravid .. ta grav test 😉


   
SvaraCitera