Aviseringar
Rensa alla

Gravid


Ämnesstartare

Om du blev gravid NU, vad skulle du göra?


   
Citera

abort


   
SvaraCitera
nubbie

betterthanyou: Abort


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

betterthanyou: Abort

                                                    


   
SvaraCitera

Abort. Jag vill inte ha barn just nu - har varken tid, råd eller goda förutsättningar för att ge barnet en hygglig uppväxt. Dessutom vet jag inte vem pappan skulle vara? Vill ha barn, men antagligen kommer jag att vänta tills jag känner att jag har tillräcklig stabilitet i mitt eget liv för att ha en bra grund för mina barn att växa upp på. Skulle inte heller skaffa barn med vem som helst, utan för mig är det viktigt att den som eventuellt blir far till mina barn är någon jag varit tillsammans med länge och som jag har fullt förtroende för.


   
SvaraCitera

Behålla.  Är 20 år, det ät dags snart.


   
SvaraCitera

kakakaka:
Behålla.  Är 20 år, det ät dags snart.

Censur


   
SvaraCitera

Zymba:
Abort. Jag vill inte ha barn just nu - har varken tid, råd eller goda förutsättningar för att ge barnet en hygglig uppväxt. Dessutom vet jag inte vem pappan skulle vara? Vill ha barn, men antagligen kommer jag att vänta tills jag känner att jag har tillräcklig stabilitet i mitt eget liv för att ha en bra grund för mina barn att växa upp på. Skulle inte heller skaffa barn med vem som helst, utan för mig är det viktigt att den som eventuellt blir far till mina barn är någon jag varit tillsammans med länge och som jag har fullt förtroende för.

<3


   
SvaraCitera

isola:

<3

HjärtaParty


   
SvaraCitera

betterthanyou: Abort


   
SvaraCitera

röstade behålla, men är osäker. tror det beror på dagsinställningen.
har fan tänkt lite på detta det senaste året i och med att jag i våras var säker på att jag var gravid. att skaffa barn är inget jag vill just nu, och kanske inte ens i framtiden. jag förstår att jag som studerande borde svara "abort" men jag är inte helt säker på att jag hade sett det som en så självklarhet i dagsläget.


   
SvaraCitera

Bort me ungen


   
SvaraCitera

Abort, skulle inte kunna ta hand om ett barn på ett bra sätt just nu, har fullt upp med universitetet 


   
SvaraCitera

Behålla barnet.


   
SvaraCitera