Forumet - Gravid

Gravid

484 0 16

Jag kanske låter som ett dum huvud men om man behöver hjälp ska man gå hit ju.

Jag sov med en kille och han vart kåt och vi strulade hetsigt men jag var trött/påverkad utav alkohol och somnade o sa godnatt, när jag vaknade upp hade jag ganska ont i kroppen men inte speciellt hade ju druckit alkohol så var bakis. Mina kompisar sa att vi stönade men jag sa att vi bara strulade och skrattade han sa inget. Nu har det gått några veckor och min mens är sen och mår illa och är hungrig ofta. Är det möjligt att han kan ha våldtagit mig när jag sov? Tycker själv det låter dumt men kan inte fråga någon annan så ber alla er här om hjälp :) . Hoppas alla haft en bra dag kram :) Så tacksam för svar även.

Ps: När dom frågar om vi haft sex så säger jag nej men han blir bara röd och säger inget.

Spana också in:

Såradtjej: Undrar mer om det ens är möjligt att han har våldtagit mig när jag sovit?
Alltså: ja, det är möjligt att han våldtagit dig medan du sovit, eftersom våldtäkt kan innebära många olika saker. Men eftersom det här nu handlar om penetration så: jag tror att jag själv skulle känna att jag blev penetrerad om jag inte var närmast medvetslös, men jag kan ju inte tala för någon annan. På vilket sätt hade du ont dagen efter? Du säger kroppen, men inte mer specifikt?

Jag tycker du ska ställa killen mot väggen och fråga vad det är som hänt. Han får inte komma undan med att bara bli röd och hålla käften, det är din integritet det handlar om, han måste ge dig ett svar.

På ungdomsmottagningen kan du testa dig för graviditet och könssjukdomar. Jag tycker du ska boka en tid och gå dit och få prata av dig med dem!

Kan skriva upp 15 tecken på att man är gravid 

1. Ömma bröst

2. Trötthet

3.illamående

4.kissnödig

5.huvudvärk

6.ryggsmärtor

7.magont

8.matbegär

9.förstoppning och uppsvälldhet

10.humörsvägningar

11.förhöjd temperatur