Aviseringar
Rensa alla

Gravid?


Ämnesstartare

Hej! jag hade dejt i lördags, allt gick bra & allt va mysigt.. men det led till att vi hamna i sängen och vi hade sex. Jag har hållit på med P-piller som kallas för "Qlaira" i ca 1,5 år om någon här inne har likadana, men någon vecka innan jag skulle träffa min dejt, så hade jag slarvat med dom pytte lite i några dagar. Jag tar alltid min tablett kl. 21.00 varje kväll, men dom dagarna jag hade glömt, så hade jag tagit det kl. 9.00/10.00 på morgonen istället. Men när vi hade sex så kom han aldrig i mig heller, så kan det vara något att vara rädd & oroa sig för?

Orolig tjej :'(


   
Citera

Gör ett gravtest för att va på den säkra sidan? Gratis hos Ungdomsmottagningen! 


   
SvaraCitera
Robler

Som sagt, graviditetstest finns för en anledning. Annars kunde ju dagen efter piller vara något att tänka på i söndags


   
SvaraCitera

Vi kan ju inte veta om du är gravid...


   
SvaraCitera

schim:
Vi kan ju inte veta om du är gravid...

jag kan


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

jag kan

Men du kan ju suga av dig själv oxå höhö


   
SvaraCitera

Nej usch vad snuskig jag är Rodnar


   
SvaraCitera

schim:

Men du kan ju suga av dig själv oxå höhö

höhö med 30 slak går allt 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

höhö med 30 slak går allt 

Överdriv inte nu lillagubben


   
SvaraCitera

schim:

Överdriv inte nu lillagubben

Aint this flashback? 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Aint this flashback? 

Kan kolla i dina byxor 

2014-04-03-20-04-19--515029613.jpeg


   
SvaraCitera

jullebullens: allt gick bra & allt va mysigt.. men

så sexet var hemskt? 


   
SvaraCitera

schim:

Kan kolla i dina byxor 2014-04-03-20-04-19--515029613.jpeg

tumblr_m8a7yv1AFW1rx6ay1o1_250.gif


   
SvaraCitera

Du kan ta det lugnt, gör ett graviditetstest och om det inte hänt något är det lugnt.

PS: om hans pip inte var inne i dig är chansen väldigt låg att du blir gravid Blink


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

tumblr_m8a7yv1AFW1rx6ay1o1_250.gif

no-pic-but-wallah-i-m-hot-3.png

trevlig-snubbe

PS: om hans pip inte var inne i dig är chansen väldigt låg att du blir gravid Blink

Venne hur din snopp funkar men de flesta får något som kallas försats och om han var i henne när den kom kan hon ha blivit gravid


   
SvaraCitera