Aviseringar
Rensa alla

Gravid trots mens?


Ämnesstartare

Jag hade oskyddat sex med en kille från mars-juni.
Jag har fått min mens 28 mars, 26 april, 25 maj, 23 juni, 19 juli
och nu idag 16 augusti.

1. Kan jag vara gravid trots att jag fått min mens alla gånger sedan dess? Är det möjligt??

2. Och när ni kollar på datumen för mens är det något konstigt att den kommer tidigare och tidigare eller kan den flytta sig så här?

Nojig[confused]


   
Citera

ja, du är gravid


   
SvaraCitera

Men snälla, förmodligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men är det möjligt eller helt omöjligt?


   
SvaraCitera

Elmas:

Men är det möjligt eller helt omöjligt?

Nej, tror att du skulle vara en av dom ända om du är gravid.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Elmas:

1. Kan jag vara gravid trots att jag fått min mens alla gånger sedan dess? Är det möjligt??

Ja det har hänt att folk har haft blödningar under graviditet, men är väl ganska ovanligt speciellt att det är regelbundet! Google ffs!

Men visst är du orolig så köp ett test

Elmas:

2. Och när ni kollar på datumen för mens är det något konstigt att den kommer tidigare och tidigare eller kan den flytta sig så här?

Det är fullt normalt att ha lite oregelbunden mens! Den kommer inte punktligt samma dag i månaden för många tjejer!


   
SvaraCitera

Elmas:

2. Och när ni kollar på datumen för mens är det något konstigt att den kommer tidigare och tidigare eller kan den flytta sig så här?

Din mens är inte oregelbunden eller "flyttar" på sig. Din menscykel är bara lite kortare än en exakt månad. Om du tittar på datumen ser du att det skiljer 26-29 dagar (dvs längden på din menscykel) mellan mensen. Det är normalt.


   
SvaraCitera

Högst troligt är du inte gravid. Men om du är minsta osäker, ta ett test.
Lite sent att göra abort dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan jag går och köper 2 graviditetstest (för att vara helt säker) på apoteket imorgon. Vilken sort är bäst? [shake] 0 experience[tard]


   
SvaraCitera

Skäms för faen. Oskyddat sex inte en gång, inte två gånger, inte tre gånger - utan i tre månader [tard][tard][tard]
Du kan testa dig för graviditet samtidigt som du testar dig för sjukdomar, snuskiga du.


   
SvaraCitera

Finns redan en tråd för sådant här.
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=282325

isola:

Oskyddat sex inte en gång, inte två gånger, inte tre gånger - utan i tre månader [tard][tard][tard]
Du kan testa dig för graviditet samtidigt som du testar dig för sjukdomar, snuskiga du.

+1000


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera