Aviseringar
Rensa alla

graviditet är inget glamoröst


Ämnesstartare

kommer ihåg att när jag såg höggravida vänner tyckte jag dem var jättefina.. vackra och jaa fina..dem utstrålar..

själv känner jag mig som en svettig gris som vaggar fram och ser allmänt grinig ut....
det är ett under att pappan klarar att stå ut med en gravidkvinn under dessa långa månader...
man blir grinig,gnällig, iriterad, ledsen hur fort som helst, ett nervvrak.. på att itne tala om de fysiska förändringarna..

magen,höft,lår blir större, bristningar växer, fötter svullnar upp, fingrarna ser ut som chorizos, man svettas som en gris och ansiktet svullnar upp..

enligt barnmorskan så är det mycket vanligt att kvinnan testar sin man, hur mycket han skulle kunna ställa upp för henne, beådrar honom att springa ivägoch köpa saker som hon e sugen på osv.. testar även psykist vart hans gränser går och om han är att lita på..
har jag gjort nästan hela min graviditet.. [smile] .. stackarn.. tycker lite synd om honom faktist.. men men..

sen när ungen får en riktig fullspark mot blåsan.. käns som man ska kissa på sig på plats.. hans sparkar e inte längre så små och fjuttiga heller.. magen brukar oftast bulta ut när han sparkar.. ser nästan ut som alien filmerna då någon varelse har trängt in i någons kropp..

tankarna om att få fittan spräckt inom några veckor gör inte hela saken bättre heller.. sen första veckan jag fick reda på att jag var gravid har jag funderat på om man skiter på sig under en förlossning eller inte.. vilket jag antar att man gör.. ska man sitta och bresa för flera okända personer och skita ner sig samtidigt.. låter naturlig men ändå tamejfan pinsamt..
fittan ska alltså vidga sig 10cm.. kommer känna mig som ett ihåligt hål sen ju.. [sad]

glömde nämna att fittan producerar en hel del fittsaft under graviditeten också.. inge myss exakt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Lulz,nåt som väldigt många kvinnor inte vet att dom med stor sannolikhet kommer skita ner sig under förlossningen inför en massa människor.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Lulz,nåt som väldigt många kvinnor inte vet att dom med stor sannolikhet kommer skita ner sig under förlossningen inför en massa människor.

ja tyvärr.. har hört att man kan få lavemang och skit om man vill.. men verkar bara vara bökigt.. lika bra att gå det gjort normalt och skäma ut sig för några minuter och skita ner dem som står och pillar därnere..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LineS:

har hört att man kan få lavemang och skit om man vill.. men verkar bara vara bökigt..

jag venne,men jag vet att skita inför publik är långt över min gräns ialf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LineS:

glömde nämna att fittan producerar en hel del fittsaft under graviditeten också.. inge myss exakt

[bigsmile] Alltså! Haha... nä, det låter fan helt sjukt ärligt talat. Är (än en gång) extra glad att jag är man. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Alltså! Haha... nä, det låter fan helt sjukt ärligt talat. Är (än en gång) extra glad att jag är man. 🙂

det ska du vara.. kom ihåg att ta hand om din tjej sen när hon blir på smällen bara[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LineS:

det ska du vara.. kom ihåg att ta hand om din tjej sen när hon blir på smällen bara[wink]

Jora, men det lär dröja... väldigt länge. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Jora, men det lär dröja... väldigt länge.

så sa jag med[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LineS:

så sa jag med[smile]

Jag har dock ingen flickvän eller så. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Jag har dock ingen flickvän eller så.

okey men när du väl e tillsammans med någon så vet man aldrig.. jag va tillsammans med min sambo i 3månader innan jag blev på smällen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LineS:

enligt barnmorskan så är det mycket vanligt att kvinnan testar sin man, hur mycket han skulle kunna ställa upp för henne, beådrar honom att springa ivägoch köpa saker som hon e sugen på osv.. testar även psykist vart hans gränser går och om han är att lita på..

Sexigt med Gravida kvinnor ju ;P

Varför gnäller kvinnor under graviditeten borde de inte vara snälla så att man skall ta hand om dem istället för att kanske lämna dem?

Det lär ju inte precis vara någon dans på rosor de kommande 18 åren efter födseln heller. Men vill man ha barn så vill man.. och vill man inte så.. haha.. [tard]


   
SvaraCitera

LineS:

sen första veckan jag fick reda på att jag var gravid har jag funderat på om man skiter på sig under en förlossning eller inte..

Det hörde jag nånstans för några år sedan att man gör. Då bestämde jag mig för att adoptera ifall jag ska skaffa barn [blush]


   
SvaraCitera
sincan

Det är en sjukdom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Varför gnäller kvinnor under graviditeten borde de inte vara snälla så att man skall ta hand om dem istället för att kanske lämna dem?

dem blir griniga av alla hormoner.. jag själv tycker det e jävligt orätvist att kvinnans kropp ska utvecklas och förstöras så dant medan mannen inte får det minsta.. han fick bara en skön orgasm och kom medans jag får ha 9månaders pina


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det hörde jag nånstans för några år sedan att man gör. Då bestämde jag mig för att adoptera ifall jag ska skaffa barn

tihhihi[sad].. alla skiter ju


   
SvaraCitera