Aviseringar
Rensa alla

graviditet är inget glamoröst


Ämnesstartare

titta va glamoröst liksom[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser ju jättemysigt ut när hon tar fram saxen och börjar julpyssla därnere


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LineS:

titta va glamoröst liksom[party]

Mysigt.. jag tror inte jag vill se när mitt barn föds.. haha.. eller kanske. Men typ "faaan fittan tänjs ju!!!" [shake]

Tror många kvinnor känner en viss panik när de föder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och sådär ser det ut när dem sparkas..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Tror många kvinnor känner en viss panik när de föder.

jo jo.. speciellt första ungen... då man inte vet något om hur de ska känas osv.


   
SvaraCitera

LineS:

titta va glamoröst liksom[party]

Thats it, jag ska aldrig föda barn [tard]
Men, hon sket ju inte ner sig iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Thats it, jag ska aldrig föda barn
Men, hon sket ju inte ner sig iaf.

nä såg det med men fan va stort rövhålet blev på henne[censur].. hon kanske hade värmt upp med lavemang..


   
SvaraCitera

LineS:

nä såg det med men fan va stort rövhålet blev på henne[censur].. hon kanske hade värmt upp med lavemang..

....... [censur] Lavemang verkar obehagligt, varför tar man frivilligt ett precis innan man ska föda barn? Verkar dumt, räcker väl med en traumatisk upplevelse åt gången ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

....... Lavemang verkar obehagligt, varför tar man frivilligt ett precis innan man ska föda barn? Verkar dumt, räcker väl med en traumatisk upplevelse åt gången ;<

haha jag håller med.. men eftersom många har skräck för att skita på sig framför folk och därför förstörs koncentrationen på att trycka ut barnet brukar dem göra lavemang..


   
SvaraCitera

LineS:

haha jag håller med.. men eftersom många har skräck för att skita på sig framför folk och därför förstörs koncentrationen på att trycka ut barnet brukar dem göra lavemang..

Ändå. Förstår dom iofs, hade inte velat skita ner mig medans massa folk sitter med näsorna där nere och gräver heller. Men ändå. Usch.
Fantastiskt att min mamma har utstått det där bara för att få mig. Ska nog gå och säga att jag tycker om henne [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ, JAG SKA ALDRIG TRYCKA UT EN UNGE UR FITTAN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lifegoeson:

NEJ, JAG SKA ALDRIG TRYCKA UT EN UNGE UR FITTAN.

Det skall jag komma ihåg, får jag rappa dig OM du mot all förmodan gör det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Det skall jag komma ihåg, får jag rappa dig OM du mot all förmodan gör det?

Gör du så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ska nog gå och säga att jag tycker om henne

haha va söt [love][love][love]


   
SvaraCitera

LineS:

ankarna om att få fittan spräckt inom några veckor gör inte hela saken bättre heller.. sen första veckan jag fick reda på att jag var gravid har jag funderat på om man skiter på sig under en förlossning eller inte.. vilket jag antar att man gör..

Läs lite trevliga förlossnings berättelser (typ http://www.fodahemma.org ) så kanske du finner lite inspiration.

Självklart är man ett monster under graviditeten, men ett vackert sådant!


   
SvaraCitera