Forumet - Graviditetstecken efter jag slutat med prev medel?

Graviditetstecken efter jag slutat med prev medel?

204 0 7
Det är såhär att.. jag slutade med P-ring för 3 veckor sen ungefär.. mår mycket bättre nu utan dem, men har fått mycket mer rikliga flytningar, kan inte vidröra bröstvårtorna ENDAST dom.. och en gång då jag var på toa, och torkade mig, så kom det nåt vävnadsliknande .. vitt. trodde det var flytningar först såklart ju, men tittade lite och det gick inte o dra sönder knappt, jag menar, det kan inte vara rester från tampong precis, för det var en vecka sen jag hade mens då, antar jag.

Sex har jag dock inte haft sen i december, med fast pojkvän, så förstår inte riktigt?

Jag vet att ni kommer svara, gå till UM, jag ska, men ska först kolla om mensen kommer nu snart..

Men har dessa symptomen alltså;
- Äter 3 ggr mer
- Törstig .. kanske inte är nåt speciellt men aja,
- SJUKT ömma bröstvårtor, kunde inte ha bh ens några dagar i början (över 1 v sen det började) , nu är dom fortf ömma men kan iaf ha kläder ..
- Mycket tröttare
- Den där flytningen..
- Ont under naveln , riktigt ont alltså, lite då och då, men normala flytningar för det , haft så också i en vecka ungefär

Är lite orolig som ni kanske förstår..... men ska kolla om mensen kommer nu snart.. Man tycker ju inte man ska reagera såhär bara för man slutat med prev medel helt?

ÄNDRAT 2010-02-19 17:41


ÄNDRAT 2010-02-19 17:42
mår också sjukt illa då o då...

ÄNDRAT 2010-02-19 19:54
magen kliar också

ÄNDRAT 2010-02-22 18:54
Det var inget, ett - ! =)

Spana också in: