Aviseringar
Rensa alla

Grejer till dreads?


Ämnesstartare

Har nyligen gjort dreads, och har börjat fundera på vart man hittar tillbehör, schampo, vax, beads osv?[confused]
Nämn fysiska ställen, alltså INTE hemsidor, vet redan några så fler krävs inte.
Och för övrigt ska stället ligga i Skåne, spelar ingen roll var, åker gratis överallt i hela jäkla Skåne. [smile]


   
Citera

Man ska inte ha grejer i sina dreads. Punkt. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En bild, för intresserade ^^

DSC00325.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Man ska inte ha grejer i sina dreads. Punkt. [mad]

Bah, jodå! Det är halva nöjet ju [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Man ska inte ha grejer i sina dreads. Punkt.

eller möjligtvis diskmedel ibland


   
SvaraCitera

gavexor:

Bah, jodå! Det är halva nöjet ju [wink]

Nej. [sad]


   
SvaraCitera

gavexor:

bild

http://www.dreadheadhq.com/make_dreadlocks_maintain_rubbing.php
och håll inte på med vax och jävelskap, det kletar bara till dom så dom blir släta men gör ingen större nytta i längden, se hellre till att hålla det rent och tvätta det med tvål eller som någon sa, diskmedel funkar säkert också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Man ska inte ha grejer i sina dreads. Punkt. [mad]

Jodå lite ståltråd och bultar 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte direkt någon hjälp huruvida ni tycker att man inte ska ha något i eller inte. Jag frågade om någon visste något ställe man kunde köpa grejer till dreads nere i Skåne. Så jag skulle uppskatta några svar som faktiskt svarar på den frågan 🙂


   
SvaraCitera

gavexor:

Det är inte direkt någon hjälp huruvida ni tycker att man inte ska ha något i eller inte. Jag frågade om någon visste något ställe man kunde köpa grejer till dreads nere i Skåne. Så jag skulle uppskatta några svar som faktiskt svarar på den frågan 🙂

Inte ¨så många inne nu som vet [no-no]


   
SvaraCitera

gavexor:

Det är inte direkt någon hjälp huruvida ni tycker att man inte ska ha något i eller inte. Jag frågade om någon visste något ställe man kunde köpa grejer till dreads nere i Skåne. Så jag skulle uppskatta några svar som faktiskt svarar på den frågan 🙂

Jo, om skåne vet jag inget. Men schyssta virknålar kan du köpa på Åhlens för en tjuga! Köp den minsta, perfekt för att tighta till dreadsen med =) Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

monajavel:

Jo, om skåne vet jag inget. Men schyssta virknålar kan du köpa på Åhlens för en tjuga! Köp den minsta, perfekt för att tighta till dreadsen med =) Lycka till!

Tack hörru!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera