Aviseringar
Rensa alla

grillkväll med en klasskompis


Jag vet inte. Det beror på hur mycket det missgynnar dig att inte gå, vilket du säkerligen känner bäst själv... Annars får du välan finna ut en väldigt god och trovärdig ursäkt som inte får det att framstå som en prioriteringssituation, om du inte vill framstå som avvikar'n.

Jobbigt med sammanhang där man ej kan avvika bekvämt.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

ett dilemma

Tycker du kan gå, finns där andra du gillar att umgås med är det nog rätt lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu har grilkvällen börjat och jag är inte där. ganska nöjd [smile]


   
SvaraCitera

qazedctgb:

kan jag svara typ i morgon att jag inte såg smset helt enkelt för ljudlöst och mobilen i fel byxor eller något i den stilen?

vet ej om det är vattentätt

qazedctgb:

nu har grilkvällen börjat och jag är inte där. ganska nöjd

hur gjorde du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hur gjorde du?

jag har helt enkelt inte svarat tror att det funkar att hävda att jag inte såg smset


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jag har helt enkelt inte svarat tror att det funkar att hävda att jag inte såg smset

om inte annat kan du ju skriva om någon timme å bara

"oj förlåt såg inte sms:et förrän nu, tror tyvärr inte jag orkar"

el ngt sådant.
känns som att det är mer troligt att du ej ser det på några timmar än att du ej kollat mobilen på typ ett dygn
men det kanske bara är jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

"oj förlåt såg inte sms:et förrän nu, tror tyvärr inte jag orkar"

låter som en bra idé 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

haha nu ringde hon mig och jag sa att jag inte läst smsen och att det var ett förstort projekt att åka dit nu.


   
SvaraCitera

Neka inbjudan.

Om då dem frågar dig om anledning varför besvara det kort och gott med "Nja, det är en aning privat. Vill helst inte prata om det."

Klappat och klart.


   
SvaraCitera

Hade inte åkt [blush]


   
SvaraCitera

man muste


   
SvaraCitera