Aviseringar
Rensa alla

Grisar skållas levande


Ämnesstartare

Homunculi:

OH SHIT, djuren plågades verkligen av det.

Nej, du har rätt - det är precis sådana här killar som skall ha ansvaret för att djurskyddslagarna uppfylls och ser till att djuren inte lider under slakten.


   
SvaraCitera

Devon:

Nej, du har rätt - det är precis sådana här killar som skall ha ansvaret för att djurskyddslagarna uppfylls och ser till att djuren inte lider under slakten.

Och?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och vad är anledningen till skållning av gris? Smaksättning? [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ännu en gris.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Och?

Vadå och?

Säger väl sig själv att dessa knappast är kompetenta att ta hand om djur?


   
SvaraCitera

Devon:

Vadå och?
Säger väl sig själv att dessa knappast är kompetenta att ta hand om djur?

Deras intressen involverande döda djur behöver inte påverka deras sätt att ta hand om de levande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Deras intressen involverande döda djur behöver inte påverka deras sätt att ta hand om de levande?

Men det är högst troligt att det gör det.


   
SvaraCitera

BlackAndWhite:

elaka jag... men grisen blev juh ändå dödad [shake] låter elakt ja, jag ingen djurmänniska. Men de tappar ändå grisen på blod, gör inte det ont med ?

Som de flesta andra djur hängs dom upp och ges en kraftig stöt som slår dom medvetslösa precis innan man skär sönder halsen.


   
SvaraCitera

Devon:

Men det är högst troligt att det gör det.

Varför, jag ser ingen skillnad på att äta djur och att använda döda djur till lekar förutom att det senare är en smula mer perverst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Devon:

Nej, du har rätt - det är precis sådana här killar som skall ha ansvaret för att djurskyddslagarna uppfylls och ser till att djuren inte lider under slakten.

Nu är det så att de var städare, du kanske skulle ha läst artikeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Varför

Eftersom man knappast tar sitt jobb seriöst om man leker sexlekar med djurens könsorgan och badar i köttvagnarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Nu är det så att de var städare, du kanske skulle ha läst artikeln.

Jag läste faktiskt det, tråden handlade egentligen inte om en skållad gris eller fyra snubbar som badar i köttvagnar utan slappheten och mentaliteten som finns hos människorna som jobbar inom slaktindustrin.

Finns ju otaliga artiklar eller filmer att välja mellan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Devon:

Jag läste faktiskt det, tråden handlade egentligen inte om en skållad gris eller fyra snubbar som badar i köttvagnar utan slappheten och mentaliteten som finns hos människorna som jobbar inom slaktindustrin.

Finns ju otaliga artiklar eller filmer att välja mellan.

Äh, jobbar man med ett sådant jobb så är det kanske viktigt att ha lite humor.


   
SvaraCitera

Devon:

Eftersom man knappast tar sitt jobb seriöst om man leker sexlekar med djurens könsorgan och badar i köttvagnarna.

Även om man inte tar jobbet seriöst så behöver det inte betyda att man gör det dåligt.


   
SvaraCitera