Aviseringar
Rensa alla

Gristråden


Ämnesstartare

respons:

Thug life [cool]

Känd endast av fienden. [cool][crazy][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Sen sa de att de misstänkte att jag hade en pistol och så tog de med mig bort mot sin piketbuss. Där blev jag visiterad, leggad, utfrågad och hela paketet.

Man snear på livet när man inser vilka degener som ska skydda medborgarna.
Senast jag stötte samman med farbror blå, en jävligt stor jävel, spydde jag ner honom. Sen blev jag buren av min kompis som var lite mindre full till spårvagnshållplatsen där vi hoppade på vagnen bort från den gormandes bängen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Man snear på livet när man inser vilka degener som ska skydda medborgarna.
Senast jag stötte samman med farbror blå, en jävligt stor jävel, spydde jag ner honom. Sen blev jag buren av min kompis som var lite mindre full till spårvagnshållplatsen där vi hoppade på vagnen bort från den gormandes bängen.

Ja usch. Känner mig bara otrygg så fort jag ser grisarna. :/

Haha, det ska de ha bara!


   
SvaraCitera

fick sitta i en polisbil när brandlarmet gick 4 mitt i natten på elevhemmet.
det var snällt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Haha, det ska de ha bara!

Ja eller hur, deras flopp i Danmark var vedervärdig och pinsam för alla länders fascistkår! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade flera stycken hemma hos mig för en massa år sen.
De lekte fritidsgård där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Hundar som skäller då vet du som gäller snuten i jakt på konstens rebeller" [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Ja eller hur, deras flopp i Danmark var vedervärdig och pinsam för alla länders fascistkår! [bigsmile]

Ah, var du i Danmark? [crazy]

dazed_and_confused:

"Hundar som skäller då vet du som gäller snuten i jakt på konstens rebeller" [cool]

Mmm. Fuck aina spanar, hustlare jagar, en helt vanlig dag på gatan. [crazy]


   
SvaraCitera

Berättade för en spanjor i helgen att jag ska skaffa en minigris när jag blir äldre. Han skrattade jättemycket för att han hade aldrig hört talas om något sånt. Däremot visste han vad gothare var. Eller, han trodde att jag var det. Men så är det ju inte.


   
SvaraCitera

"De sa: Vad gör du här, jag sa: Här får man stå, de sa: Stick iväg ditt svin och jag sa varför då? Så nu är jag slagen blå och gul utanpå och innantill, så snälla ta mig dit där man får göra som man vill"

Typ KSMB.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

tillslut fick jag gå och åka med bussen.

gratis skjuts iaf! så slipper man planka[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

gratis skjuts iaf! så slipper man planka[wink]

Va? [crazy] Fick inte skjuts eller något. Stod ju vid busshållplatsen när de kom till mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Va? Fick inte skjuts eller något. Stod ju vid busshållplatsen när de kom till mig.

jaha tänkte fel! :C trodde du menade att de skjussade hem dig med piketbussen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Ah, var du i Danmark?

Jag var där, på besök i Kristiania, men på vägen hem hörde jag vilken kalibalik det var så vi tog vägen förbi demonstrationen. När vi kom dit såg det ut som om polisen samlade ihop judar för att skicka till Treblinka. De hade tvingat ner folk på marken, kvinnor med barnvagnar tom! Jävla vidrigt... Var du där då? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

jaha tänkte fel! :C trodde du menade att de skjussade hem dig med piketbussen[blush]

Hehe, var lansering av taxi-112. 😛

CZeleaC:

Jag var där, på besök i Kristiania, men på vägen hem hörde jag vilken kalibalik det var så vi tog vägen förbi demonstrationen. När vi kom dit såg det ut som om polisen samlade ihop judar för att skicka till Treblinka. De hade tvingat ner folk på marken, kvinnor med barnvagnar tom! Jävla vidrigt... Var du där då? [surprised]

Mjo, blev gripen där. [crazy] Var helt vidrigt. Vi satt på marken i typ 5 timmar i den jävla kylan. Var 3-4 st som tvingades pissa ner sig för att de inte fick gå på toa. Var en kille som fick ett epileptiskt anfall och de bara tittade på honom och skrattade (!) i 20 min innan vi fick dem att ringa ambulans. Helt bisarrt.


   
SvaraCitera