Aviseringar
Rensa alla

Gröna lund eller liseberg


Åtta

Budolicious:

Var där när jag var typ 13-14 med fotbollslaget. Alltså, seriöst. Fyfan, det var inte ens kul då.

Det beror på att det sällan är roligt att vara i närhet utav massor med barn och annat pack.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det beror på att det sällan är roligt att vara i närhet utav massor med barn och annat pack.

Alltså, när jag var i den åldern var fortfarande liseberg det roligaste som fanns. Nu är det ju ganska så... jag vet inte, trevligt är ett mer rätt ord än kul.

Men tivoli sög redan då så kan bara tänka mig vad det gör idag.


   
SvaraCitera
Åtta

Budolicious:

Men tivoli sög redan då så kan bara tänka mig vad det gör idag.

Vet inte hur det är idag. Var där för kanske... 6 år sedan.

EDIT: Nej fan. Jag fyller ju tjugo i år. Det måste ha varit 7-8 år sedan.


   
SvaraCitera

Åtta:

Tivoli i Köpenhamn är betydligt mycket bättre, om man ska jämföra nordiska nöjesparker.

Inte det jag var på i alla fall. Finns det flera?


   
SvaraCitera

Ingetdera, usch.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det beror på att det sällan är roligt att vara i närhet utav massor med barn och annat pack.

Det är inte det som är problemet. Utan snarare att det knappt finns något roligt att åka där. Bakken slår Tivoli med hästlängder.


   
SvaraCitera

Är inte intresserad av sådana ställen längre.. [cute]


   
SvaraCitera

Liseberg. Fast jag har bara varit på Liseberg av de två, så... [wink]


   
SvaraCitera

Liseberg ar nog roligare for dem som tycker sant ar skoj, eftersom det ar storre. Enda gangen jag egentligen aker till Gronan ar nar vi har fri entre till konserter och jag bade rakar vara i Sverige just da, samt vill se artisten.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Hej skulle gärna veta om vad du tänkte när du placerade tråden i "Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se"?

Han är väl ganska ny på UM och då kan det gå så. Men jag är nyare. [blush]


   
SvaraCitera

Liseberg är definitivt roligast men jag älskarälskarälskar Insane på grönan


   
SvaraCitera

Netherlick:

Liseberg är ju 100ggr bättre än Grönalund


   
SvaraCitera

Som dom flesta här har sagt, Liseberg. Har inte varit där själv men Liseberg känns roligare[cute]


   
SvaraCitera

Grönan är riktigt mysigt, men Lisbeberg är roligare.


   
SvaraCitera