Aviseringar
Rensa alla

Grönsaksdiet/vattendiet!


Ämnesstartare

Imorgon börjar det!
Ska endast leva på vatten & grönsaker tills jag har nått det målet jag vill åt. Jag ska också äta vitaminer samtidigt. Någon som har försökt sig på något sånt här innan? Jag vet att man rasar i vikt och sen när man börjar äta igen går man upp allt och lite till, men jag ska börja träna som aset och äta jätte lite efter dieten så det inte sker!

Någon som är posetiv för detta ? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker det låter lite som självplågeri [smile]


   
SvaraCitera

Låter idiotiskt. Varför inte bara äta hälsosamt och motinera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självplågeri? Varför det, man äter ju så man går inte runt hungrig och går ner i vikt? 🙂
Mjölk; För det tar låång tid och uppnå det resultatet då.


   
SvaraCitera

BabyStar:

Mjölk; För det tar låång tid och uppnå det resultatet då.

Du borde inte banta alls, du är säkert inte ens överviktig.

http://ungdomar.se/forum.php?thre​ad_id=261226 , läs den tråden.

Garderar mig mot eventuell trollning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte den fetaste men jag är trött på att vara överviktigt. man får fula kommentarer man kan inte ha fina kläder eller någonting, jag har så dåligt självförtroeende så jag måste ta till med drastiska åtgärder, tyvärr... :/


   
SvaraCitera

BabyStar:

jag har så dåligt självförtroeende så jag måste ta till med drastiska åtgärder, tyvärr... :/

Du kommer inte må bättre för att du blir smalare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart blir man det, man får en possetivare bild utav sig själv, om vikten får en att må dåligt, då är det klart att man mår bättre när man löser sitt problem.


   
SvaraCitera

Låter som ÄS ;<


   
SvaraCitera

BabyStar:

Självplågeri? Varför det, man äter ju så man går inte runt hungrig och går ner i vikt? 🙂
Mjölk; För det tar låång tid och uppnå det resultatet då.

Vilket resultat är du ute efter?

Du vet om att det finns en gräns för hur mycket (fett) som går att tappa per dygn väl? Och att resten av den tappade vikten består av, ja just det. Gissa.


   
SvaraCitera

BabyStar:

Självplågeri? Varför det, man äter ju så man går inte runt hungrig och går ner i vikt? 🙂

Kroppen behöver ju mer än bara grönsaker och vatten, den behöver bröd, kött och kolhydrater också, så förmodligen kommer du bli otroligt slö och få konstant ont i huvudet 🙂


   
SvaraCitera

=======================================

Sådana här trådar är VÄLDIGT emot §10 i reglerna.

§10. Så kallat ”thinspiration”-material är inte tillåtet att publicera på sajten. Detta innefattar bilder, avatarer, kaloriräknare, tips och trix på hur man döljer sin sjukdom, länkar till pro-ana-sajter, dagliga matrutiner mm. Allt sådant material kommer konsekvent att raderas. Vi hänvisar istället de som lider av någon slags ätstörning till våra vänner på Anorexi- och bulimikontakt.

Var medvetna om att tråden kommer att låsas så fort moderator med behörighet kommer online, och svara inte med något annat som kan tänkas pro-ana, hjälpsamt kring "dieten" eller någonting åt det hållet. Inläggen kommer raderas och ni riskerar varning.

=======================================

Till TS: Tråden bryter mot ungdomar.se's regler, och du borde snarare kontakta abkontakt.se.


   
SvaraCitera

Precis som Stringburka säger.

Tråd låst.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera