Aviseringar
Rensa alla

Gröt


Ämnesstartare

vad gör ni ikväll? har ni nåt jättebra tips mot torrhosta (med segt slemjättejättelångt ner i luftrören)? obs, hostmedicin hjälper ej

har ni provat att äta salmiaklakrits (typ salmiakgrodor) och skölja ner dem med apelsinjuice? mamma tror att jag är gravid när jag säger såna där saker. 


   
Citera
Ämnesstartare

eftersom jag bor på landet kommer det in massa flugor när jag öppnar för att vädra jag tycker det är skitstörande men katten älskar det. woho hjärnstimulans säger hon


   
SvaraCitera
penja

tror hon det pga du blir sugen på konstiga saker?


   
SvaraCitera

jag har lekt lite i ett 3d-modelleringsprogram. ska sova nu. har ej testat det där med salmiak och apelsinjuice men ska nog ta och göra detta vid tillfälle. är det gott?


   
SvaraCitera

jag försöker distrahera mig själv så att jag inte fuckar ur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
tror hon det pga du blir sugen på konstiga saker?

japp

iddqd:
jag har lekt lite i ett 3d-modelleringsprogram. ska sova nu. har ej testat det där med salmiak och apelsinjuice men ska nog ta och göra detta vid tillfälle. är det gott?

det ärlöjligt gott. är förvisso tokförkyld och har knappt ätit på en vecka.. men det är skitgott. Har för mig att jag gillar det i osjukt tillstånd också

Järn:
jag försöker distrahera mig själv så att jag inte fuckar ur

distrahera dig med salmiak och apelsinjuice


   
SvaraCitera

elverpigen:

distrahera dig med salmiak och apelsinjuice

inget inget av det

så det blir det inget med


   
SvaraCitera

dumpstrade nyss.


   
SvaraCitera

Whisky i en skål, håll huvudet över och en handduk över huvudet så det blir någorlunda "tätt". Andas in ångorna djupt

Kanske kan funka


   
SvaraCitera

Hostmedicin är ett skämt btw


   
SvaraCitera

Gr0dan:
Hostmedicin är ett skämt btw

nej, det är medicin


   
SvaraCitera

amsi: nej, det är medicin

Ja men dålig medicin Galen hjälper ju aldrig!


   
SvaraCitera