Aviseringar
Rensa alla

grova gubbar och unga tjejer!


Ämnesstartare

Hittade denna på en bra novellsida!

Anna, Jessica och Lina var tre vanliga 18-åringar. De gillade killar, hade precis börjat gymnasiet, ville alltid ha mer pengar till kläder och smink och ingen av dem gillade sin mamma:

- Fan, min morsa e sååå jobbig, klagade Jessica.

- Min e värre, sa Anna.

- Men min e värst! sa Lina.

De tre kompisarna satt framför en stor spegel hos Anna och fixade i ordning sig inför kvällens fest. Jessica var längst av de tre och var en söt brunett som alltid varit utvecklad för sin ålder. Lina var korthårig, blond och söt. Anna var kortast och hade minst bröst av de tre. Hon var blond, smal och söt.

- Hoppas Fredde e där, sa Jessica och tog upp mascaran ur sin väska.

- Han e såååå snygg, suckade Lina.

- Han kanske får bli min första, blinkade Jessica.

- Näää, Anna blev förvånad, ikväll?

- Varför inte? undrade Jessica och log mot sina kompisar, är inte ni sugna på att få göra det, eller?

- Jo, men, sa Lina, han skulle aldrig vilja med mig.

- Du får väl ta Jocke, så tar jag Wille, flinade Anna.

De tre började bli klara. Deras tighta kläder visade tydligt deras fasta små rumpor och deras bröst var väl upphållna av push-upbehåar.

En stund senare var de på väg till festen. Först pendeltåg och sedan buss skulle ta dem till rätt ställe. När de satt på bussen började Jessicas mobil ringa. Hon grävde i sin väska.

- Hallå? sa hon efter fyra signaler.

Lina och Anna undrade vem det var. De märkte knappt att alla män, pojkar och gubbar i bussen stirrade på deras unga kroppar med lust i blicken.

- Va? Ere sant? sa Jessica i telefon.

- Vadå? Vadå? undrade Lina.

Jessica la på. Festen är inställd, polisen hade kommit, vi kan lika gärna åka hem igen.

- Ere sant? stönade Anna.

De gick av vid nästa hållplats.

- Vad ska vi göra nu då? undrade Lina, var går vår buss?

De såg inga hållplatser i närheten och bestämde sig för att gå genom villaområdet tillbaka mot pendelstationen. De tre uppklädda tonårsflickorna var fortfarande festsugna, men det var kallt ute och festkänslorna började rinna av dem. Efter ett tag började de misströsta; inga bussar syntes till. När de kom förbi en grillkiosk möttes de av ett gäng killar. Killarna fick syn på de tre söta tjejerna och deras kukar hoppade till.

- Tjejer, kom hit! Kom ska vi värma er! ropade de, kom hit!

Tjejerna ignorerade dem och försökte gå rakt igenom klungan. Några av killarna tog dem på stjärten, en tog Jessica rakt över brösten.

- Ska vi knulla er! Kom ska ni få smaka kuk! skrek de efter tjejerna.

Men tjejerna gick.

- Fan, vilka äckel, fnös Anna.

- En tog mig rakt på tuttarna, sa Jessica.

- Jag blev nypt i baken, sa Lina.

Äntligen kom de till en busshållplats.

- En timme! skrek Jessica, en timme till nästa jävla busshelvete.

De stod och väntade ett tag, men började frysa. Runt omkring låg bara stora, tysta villor. När de stått i tjugo minuter hörde de gänget komma mot dem en bit bort.

- Nu ska vi knulla er! HOROR! skrek de och ett par av dem började springa mot tjejerna som blev vettskrämda. Än var de en bit bort.

- Vi sticker! viskade Jessica.

- Var? undrade Anna.

- Kom, sa Jessica, vi knackar på!

De skyndade sig till villan precis bakom hållplatsen. Jessica ringde på och de andra bankade hårt på dörren.

- Snääälla, öppna! Vi blir våldtagna! ropade de.

Gänget kom närmare, men plötsligt öppnades dörren av en medelålders man. Han såg vad som hände och släppte in dem.

- Tack, tack, tack, sa tjejerna och kramade om sin välgörare.

De släppte taget om mannen och pustade ut. I snabb takt berättade om sin kväll och vilken otur de hade haft.

- Kom in och värm er så ska jag ordna något att dricka. Jag heter Birger och där inne sitter jag och spelar poker med Roffe och Gösta. Känn er som hemma så ska vi ordna så ni kommer säkra hem.

Tjejerna var glada att de haft sån tur och tog av sig ytterkläderna. Jessica gick in och hälsade på männen, tätt följd av Anna och Lina. Jessicas bröst gungade innanför den lilla toppen och Roffe och Gösta blev totalt överraskade av vad som hade hänt. Här stod tre små uppklädda tonårstjejer med urringningar - det var inte vad som brukade hända på deras pokerkvällar.

- Sätt er, sa Gösta.

Tjejerna satte sig runt bordet.

- Jättesnällt att ni släppte in oss! Vi hade blivit våldtagna, säkert, sa Jessica.

Männen nickade. Ja, det var väl tur, tjejer, sa Roffe.

- Här kommer jag med lite dricka, sa Birger.

Han ställde ner en bricka på bordet. Sex små spritglas och en stor flaska vodka.

- Sprit? undrade Anna.

- Ja, man blir varmast på sprit, sa Birger, å så skulle ni väl på fest, eller hur, då kan ni ta en skvätt här istället.

- Låter bra, sa Jessica och Anna och Lina rättade sig efter henne.

Birger hällde upp sex stora glas och delade ut dem.

- Så sveper vi när vi skålar! sa han.

- Skål! sa Gösta.

Med viss tvekan hällde tjejerna i sig spriten och genast kände de sig varma i kroppen. Männen stirrade på flickornas kroppar, deras uppnosiga bröst och deras söta, sminkade ansikten. De blinkade till varandra och förstod genast varför Birger serverade sprit. Birger hällde upp stora glas till tjejerna igen och sa:

- Ni kan ju titta på när vi spelar ett parti så fixar vi en taxi sen.

Männen, eller gubbarna, för de var runt 55, spelade ett parti och Roffe förlorade stort.

- Nä, det var sista för mig! Nu är jag pank.

Under partiets gång hade Jessica svept ett glas till och Birger fyllde på. Anna och Lina var lite efter. Jessica svepte sin tredje och förvånade alla.

- Men, ska vi inte spela lite klädpoker då i så fall? Om ni vill alltså, fnittrade hon.

Gubbarna var med på det, men Lina och Anna tittade på henne som om hon vore galen. Jessica började bli full.

- Drick, drick, sa Jessica till sina kompisar och manade på dem.

- Ifall vi ska spela, så är ju reglerna så att man måste sitta varannan tjej, varannan kille, ljög Roffe.

De började ordna till sittplatserna. Lina och Anna drack lite till och började känna sig tillfreds. Birger delade ut korten och förlorade själv första omgången. Han tog av sig tröjan och satt i t-shirt. De följande omgångarna åkte plagg efter plagg av på både gubbar och småflickor. Alla hade tröjor och byxor på sig när Jessica förlorade på nytt. Hon hade en strumpa kvar men ställde sig upp.

- Nu vill ni att jag ska ta av mig toppen, va? sa hon berusat.

- Ja! Birger klappade händerna.

Anna och Lina var också lite småfulla och brydde sig knappt längre, men de tvekade ändå lite inför sin kompis frigjordhet. Jessica drog toppen över huvudet och hennes stora, runda tuttar hoppade ut framför dem, fortfarande med enkel spetsbehå på. Gubbarna tittade nu mer på Jessicas bröst än på sina kort och förlorade omgång efter omgång. Birger och Gösta satt i bara kalsongerna, Jessica satt nu i trosor och behå, Roffe med byxor och kalsonger, Lina i t-shirt och trosor och Anna i byxor och top. Alla var rätt packade vid det här laget och gubbarna var utom sig. Anna förlorade nästa omgång och drog av sig byxorna. Hon hade vit string. Lina och Anna dolde sina små stringtrosor så gott det gick genom att skjuta in stolen ordentligt mot bordet. Lina förlorade nästa:

- Jag har ingen behå på mig, sa hon förtvivlat.

- Regler är regler! förkunnade Jessica, trosorna eller toppen!

Motvilligt drog Lina sakta toppen över huvudet. Hennes unga, fasta bröst guppade till när de kom ut i det fria. Lina försökte hålla ena armen över sina flickbröst, men gubbarna såg allt ändå. Spriten hade haft sin verkan.

- Wow! sa Gösta.

- Nästa omgång! sa Jessica och blandade.

Jessica verkade nästan förlora med flit.

- Oj då, sa hon, trosorna eller behån?

Hon tittade på Birger som sakta lät handen glida in i kalsongerna. Hans kuk hårdnade.

- Kan du hjälpa mig med behån? undrade Jessica och lutade sig över Birger. Hennes stora tonårsbröst var centimeter från Birgers ansikte. De andra tittade storögt på och både Gösta och Roffe greppade sina kukar. Birger tvekade lite innan han lutade sig fram, kysste hennes bröst och fumlade med knäppningen på behån. Till slut fick han upp den. Jessica drog själv av sig behån och lät Birger kyssa hennes stora flickbröst. Han rullade bröstvårtorna styva mellan tummen och pekfingret.

- Jag är så jävla kåt! viskade hon i Birgers öra, kan vi inte byta rum?

Birger tvekade inte, tog henne i handen och ledde henne till sovrummet. De andra satt kvar och bara stirrade. Efter en kort stund av tystnad lutade sig Roffe mot Lina och viskade så gott han kunde på fyllan:

- Tycker Birger hade otur. du är så mycke sötare än hon.

- Ta-tack, stammade Lina och såg ner i golvet. Hon täckte inte längre sina bröst med armen.

Roffe la sin hand på hennes ben och började smeka henne. Först bara försiktigt på innanlåret, sedan längre och längre upp när han inte stötte på något motstånd. Lina ryste till och särade på benen. Roffe lutade sig fram än mer och kysste Linas styva bröstvårtor.

- Mmm, Lina stönade till.

- Skönt? undrade Roffe.

- Mmm, jaa.

Han förde handen över Linas trostäckta flickfitta. Hon var ljuvligt fuktig, även genom trosan.

Samtidigt satte sig Gösta i soffan. Innan hade han och Anna suttit tysta. Nu bad henne sätta sig bredvid honom. Hon reste på sig från bordet, klädd i string och behå, och gick över till soffan. Hon satte sig bredvid Gösta och drog upp benen. De såg på hur Lina ställde sig upp framför Roffe och hur han sakta drog av henne trosorna. Gösta lät handen glida in i boxershortsen och han runkade sig sakta. Anna sneglade på Gösta och på Roffe och Lina om vartannat. Lina hade dragit av Roffe hans kalsonger och stod med hans styva kuk i ena handen. Hon förde handen upp och ner på den grova lemmen.

- Har du känt på en kuk någon gång? frågade Gösta Anna. Anna tittade på Gösta, som fortfarande runkade sin kuk i boxershortsen.

- Näe. tvekade hon.

- Du kanske vill göra det?

- Nu? undrade Anna tvekande.

Gösta tog hennes hand och förde den innanför sina boxershorts rakt ner på kuken. Han slöt hennes fingrar runt den tjocka snoppen.

- Runka snoppen lite, sa han och lät henne hålla den själv, medan han drog av sig det sista klädesplagget.

Hon drog lite i den och försökte runka honom. Det gjorde inget att hon fumlade, Gösta blev styv av att bli runkad av en liten tonåring som Anna. På andra sidan rummet hade nakna Lina gått ned på knä, medan Roffe lekte med sin kuk vid hennes ansikte. Lina smakade försiktigt på ollonet innan Roffe bestämt körde in kuken i munnen på henne. Hon flämtade till och började suga på den hårda gubbsnoppen.

- Såja, duktig flicka, berömde Roffe och höll henne i håret.

När Anna såg Lina med munnen full av snopp lutade hon sig sakta ned i Göstas knä och sträckte försiktigt ut tungan. Hon slickade runt ollonet och kysste hans lem.

- Sug istället, bad han, stoppa kuken i munnen, du.

Anna öppnade munnen och tog sakta Gösta i munnen. Det kändes varmt och hårt och mjukt på samma gång. Hon slurpade på ollonet, men fick inte in snoppen så långt. Men Gösta var nöjd med den unga flickans arbete. När hon låg i hans knä passade han på att knäppa upp och ta av hennes behå och samtidigt dra ner hennes stringtrosor så långt han kunde från sin position. Anna fortsatte att bearbeta kuken hon hade i munnen. Gösta smekte hennes små fasta bröst och nöp henne försiktigt i bröstvårtorna som genast blev styva. Han lät händerna spela över hennes rygg, över de fasta skinkorna, ner mot stjärtskåran, förbi hennes lilla anushål, ner mot slidan. Anna kved till när Göstas pekfinger pressades in i hennes fitta. Han drog sitt finger fram och tillbaka i hennes blöta, trånga flickslida. Anna sög mer frenetiskt och hennes fittsafter rann längs Göstas finger. Försiktigt pillade han på henne med långfingret innan han också pressade in det. Annas fitta var oerhört trång och Gösta hade stora bekymmer att få in sina grova fingrar i henne.

- Mmmnnghaaaa, stönade hon när han började jucka dem i hennes unga, orörda hål.

Birger lade handen på Jessicas mage. Han smekte henne försiktigt över trosan.

- Snälla, låt mig ta av dig trosorna, gumman.

Hon log, lyfte på stjärten och Birger drog av den lilla vita stringtrosan. Hans fingrar gled genom hennes fitthår rakt ned över hennes tonårsfitta. Han lekte lite med klittan innan han styrde fingrarna mot slidhålet. Han särade på hennes ben och satte sig tillrätta mellan dem.

- Det var en fin liten tjejfitta du hade. blöt också.

Han lutade sig fram och slickade henne lite samtidigt som han pillade med pekfingret mot Jessicas slidhål. Han fortsatte slicka henne och körde fingret in och ut ur den 40 år yngre flickan. Samtidigt smekte han sin kuk till stånd.

- Mmm, sluta inte, kved Jessica och la händerna på Birgers flint.

Han tittade upp från mellan hennes ben.

- Jag har en bättre idé, sa han och flinade.

Han gled upp på henne med sin styva kuk.

- Gillar du hur jag slickar så kommer du älska hur jag knullar.

Han greppade kuken och lirkade den mellan Jessicas fittläppar. Jessica var plaskblöt och spriten hade tagit bort hennes udd. Allt hon ville nu var att känna Birgers kuk i sig. Skit samma att han var så gammal att han kunde varit hennes pappa. Hon la händerna på hans rygg och gjorde sig beredd att förlora oskulden. Han satte sin stenhårda balle mot hennes springa.

- Nu kör jag in den, frustade Birger och stötte in sin grova kuk i henne.

Hon flämtade till och Birger lät kuken vara kvar i henne.

- Känn efter nu, du som verkar så kåt kommer gilla gamle Birgers stake.

Han började knulla henne försiktigt. Hon grimaserade när den tjocka kuken vidgade hennes flickslida mer för varje stöt. Hon klamrade sig fast med armarna runt hans rygg och benen brett särade.

- Mmm, aaaah, nggnnngngnggnnnn, stönade hon när han ökade takten.

- Mmmm, vilken mjuk, blöt fitta du har.

Görans kuk var hård nu och han blev kåtare och kåtare på Annas tonårsfitta. Han slutade pilla på hennes slida.

- Smakar kuken bra, gumman? frågade han den 18-åriga lilla kuksugerskan.

- Mmmm, surplade hon.

Göran ställde sig upp och munknullade henne försiktigt. Nu var han tvungen att knulla henne. Han törstade efter den lilla lolitans blöta fitta.

- Nu vill jag köra kuken i fittan på dig. Lägg dig ner och visa fittan för mig.

Anna la sig ner, särade på benen och tittade på kuken som nyss varit i hennes mun och som skulle knulla av henne oskulden. Göran ställde sig ner på knä, runkade kuken och tog tag i hennes vader. Han höll i hennes ben samtidigt som han la sig över henne. Hans kuk vilade mot hennes oskuld. Göran tittade på den unga förväntansfulla flicka han precis var på väg att sätta på. Och så pressade han lite och sakta gled den grova lemmen in i henne. Hon grimaserade och pustade men lät kuken glida längre in. Till slut hade hon hela stora kuken i sig och han började dra sig ur henne. Halvvägs ut ur hennes slida körde han in den igen.

- Åååh, aah, kved hon och tog tag i hans armar.

- Skönt, gumman? undrade han när han ökade takten; nu knullade han henne rejält.

- Umm, hon stönade genom läpparna och försökte få fram ett ja, men den härliga, spännande känslan av kuk i sig fick henne att nästan tappa talförmågan.

Bredvid dem satt Lina med munnen full av Roffes feta kuk. Han tryckte bestämt in den i den blonda flickans mun.

- Jag tror du behöver en rejäl kuk i fittan du med, Lina! Ställ dig på alla fyra och puta med stjärten!

Roffe tog ur kuken ur hennes mun och daskade den mot hennes kind. Hon ställde sig på alla fyra. Roffe greppade sin lem och lät den sakta glida in i henne. Hon kved högt när den tjocka ballen tog hennes fitta i besiktning.

- Fan vad trång du är, men du vänjer dig snart vid Roffes balle! viskade Roffe i hennes öra och kramade hennes fasta små bröst.

Från rummet bredvid hördes Jessicas kåtskrik när Birger knullade henne. Gubbarna ansträngde sig för att inte komma för snabbt i de unga flickornas fittor. Flickorna stönade ut sin kåthet när de hårda kukarna trängde in i dem om och om igen. Efter nästan en halvtimme kom Jessica med Birger i släptåg in i de andras rum. Jessica la sig på golvet och tog emot Birger igen. Småtjejerna var på gränsen till utmattning, men gick med på vad som helst - så kåta var de. Roffe och Göran drog ur sina ballar ur Lina och Anna och sa åt dem att lägga sig mot Jessica så att de tre tjejernas söta ansikten låg precis bredvid varandra.

- Öppna munnen nu, tjejer, sa Roffe, för nu kommer jag spruta.

Han stod upp, grimaserade, stönade och runkade. Hela hans väldiga sats sprutade ut över de tre flickorna. Mest träffade Jessica rakt över munnen. Sen var det Birgers tur och han la satsen rakt över Linas ansikte och hår. Anna låg med öppen mun och lite av Roffes sperma på kinden och väntade på att Göran skulle komma. När han sprutade hade han kuken precis i Annas mungipa så hon fick tre tjocka spermasprut och en massa spermakladd rakt i munnen. De tre tjejerna svalde och stoppade gubbkukarna i munnen en sista gång.

- Ååååh, vad skööönt, frustade Göran, såg ni hur hon svalde?

- Fy fan, vilka små härliga kåtluder ni är, skrockade Roffe med ett finger i Linas fitta.

- Fan, vad jag älskar att knulla, flinade Jessica med sperma i ansiktet.

- Vilka kukar! Så jäkla stora, trodde aldrig jag skulle få in den, sa Anna fnittrande och torkade bort sperma från ansiktet.

- Trodde aldrig att det skulle vara så här, sa Lina.

Gubbarna fortsatte smeka och ta på de unga tjejerna, men deras utpumpade kukar var slappa. Tjejerna fick hjälp att torka av sig innan Birger gick och ringde en taxi. När taxin kom sprang tjejerna ut till bilen med Birgers nummer i fickan.


   
Citera
Ämnesstartare

lol.


   
SvaraCitera

Det är bara äckligt med gamla män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

påminner mig om en av mina första fyllor [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SePass:

- Vilka kukar! Så jäkla stora, trodde aldrig jag skulle få in den, sa Anna fnittrande och torkade bort sperma från ansiktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

påminner mig om en av mina första fyllor

oj då!
trevligt eller not?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SePass:

oj då!
trevligt eller not?

hehe rätt otrevligt 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

hehe rätt otrevligt 😀

efter närmare tanke, va du med om en liknade situation???
Hur gick det till då?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SePass:

efter närmare tanke, va du med om en liknade situation???
Hur gick det till då?

nej inte så men var nära att bli utnyttjad av några fula gubbar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

nej inte så men var nära att bli utnyttjad av några fula gubbar

Tycker vi övergår till mejl såfår du förklara lite mer detaljer![crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SePass:

Tycker vi övergår till mejl såfår du förklara lite mer detaljer!

finns ej så mkt att säga, hände ej så mkt, fick asmkt sprit, hängde med upp på ett hotellrum och träffade ett gäng feta tyska gubbar sen stack jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

finns ej så mkt att säga, hände ej så mkt, fick asmkt sprit, hängde med upp på ett hotellrum och träffade ett gäng feta tyska gubbar sen stack jag

okey!=)

har du erfarenhet av äldre män annars då? och va tycker du om min andra kopierade novell då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SePass:

okey!=)

har du erfarenhet av äldre män annars då? och va tycker du om min andra kopierade novell då?

inte läst din andra novell

har ingen erfarenhet av gamla gubbar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

inte läst din andra novell

har ingen erfarenhet av gamla gubbar

Nej men jag har bara fansatier om ageplay=)!

gillar du kvinnan på din pres kläder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SePass:

Killarna fick syn på de tre söta tjejerna och deras kukar hoppade till.


   
SvaraCitera