Aviseringar
Rensa alla

grym tjej + mindre grym kill = ?


Coffeshop:

NEJ gör inte så det är bara en omväg! varför springa runt sjön när man kan ta bron över?

För man vill vara säker?


   
SvaraCitera

SebastianE:

För man vill vara säker?

du kan inte vara säker, tänk om tjejens kompis börjar gilla dig och tjejen som du älskar inte vill bli tillsamans med dig för att hon inte vill såra sin kompis hon har känt hela livet??[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

du kan inte vara säker, tänk om tjejens kompis börjar gilla dig och tjejen som du älskar inte vill bli tillsamans med dig för att hon inte vill såra sin kompis hon har känt hela livet??

haha ja, jag är vän men en av hennes kompisar, och vi hade början på ett förhålande där, trodde jag. tills den tag hon sa att hon inte ville ha mig till mer än en vän 😛


   
SvaraCitera

BroderGrim:

haha ja, jag är vän men en av hennes kompisar, och vi hade början på ett förhålande där, trodde jag. tills den tag hon sa att hon inte ville ha mig till mer än en vän 😛

ok men om du nu skulle bli tillsamans med den andra tjejen så skulle hennes kompis kanske berätta för henne att du gillade henne och då skulle din tjej känna sig som ett andrahandsval[sad][n]


   
SvaraCitera

Coffeshop:

du kan inte vara säker, tänk om tjejens kompis börjar gilla dig och tjejen som du älskar inte vill bli tillsamans med dig för att hon inte vill såra sin kompis hon har känt hela livet??

Det gäller att veta var gränserna går[wink]


   
SvaraCitera

SebastianE:

Det gäller att veta var gränserna går

sant, men ibland så kanske man råkar sticka ut en tå utanför gränsen och då är det kört [wink]


   
SvaraCitera

Coffeshop:

sant, men ibland så kanske man råkar sticka ut en tå utanför gränsen och då är det kört

Mmm det gäller att vara proffs på sin sak[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

ok men om du nu skulle bli tillsamans med den andra tjejen så skulle hennes kompis kanske berätta för henne att du gillade henne och då skulle din tjej känna sig som ett andrahandsval

Men nu är det så att hennes kompis vet om att jag gillar denna tjejen.
Så tror inte det ska var något problem? (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BroderGrim:

Kan ju inte bara skriva det på msn: jag älskar dig...
då lär hon ju tycka jag är dum i huvudet

Men tar mer kontakt då:[y]


   
SvaraCitera

[party]

BroderGrim:

Men nu är det så att hennes kompis vet om att jag gillar denna tjejen.
Så tror inte det ska var något problem?

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt känns så nere för tillfället, det var väll för att han som jag nämnde innan "stökige" killen satt i ett rum ensam med henne i en halvtimme 😐

Men till min stora förvåning så var det hon som skrev först på msn idag :O (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BroderGrim:

Men till min stora förvåning så var det hon som skrev först på msn idag :O (:

Alltid skönt när sånt händer för en gångs skull, du har allt tur du [y]


   
SvaraCitera

Självklart. Du har ju halva inne. Eller en tredjedel i alla all.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feelings are gay


   
SvaraCitera

BroderGrim:

Är det värt att chansa?

Det är det bara du som kan bestämma, vi känner inte henne,:)


   
SvaraCitera