Aviseringar
Rensa alla

grymma Halloween groggar!?!


Ämnesstartare

Lounge fact:

ren vodka och sedan i med ketchup som e bloood

Hahah faaan de lät gott[crazy]


   
SvaraCitera

japansgrill:

Hahah faaan de lät gott

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

japansgrill:

asså vad menar du med tillgå ?, typ vilken jag hade tänkt mig eller ?

Vilken sprit du vill och kan använda.

japansgrill:

ingen som vet nå bra groggar på typ nå spanskt eller amerikanskt sprit ?:),

Herbes med cola kunde vara en idé, eller Torres med sockdricka.
En amerikansk höjdare är Southern Comport, som gärna drickes ren - väl frusen kan man shotta den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLm:

Herbes med cola kunde vara en idé, eller Torres med sockdricka.
En amerikansk höjdare är Southern Comport, som gärna drickes ren - väl frusen kan man shotta den.

ingen av dom finns på systembolaget där jag bor :P, så de går inte:P, men de kanske blir typ Vodka eller något då :O, några tips på de ?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ren vodka och sedan i med ketchup som e bloood!!!!

[bigsmile][bigsmile][love]


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

japansgrill:

ingen av dom finns på systembolaget där jag bor :P, så de går inte:P, men de kanske blir typ Vodka eller något då :O, några tips på de ?

Vad sägs om Eau de vie och Pommac? Det är en av mina favoriter. Mörk rom och ginger ale är inte heller så dumt. Själv är jag inte så förtjust i att grogga på vodka, eftersom det smakar så litet i sig, men om du kan få tag i Pellegrino blodapelsin, är det en höjdare. Energidryck och vodka är inte så dumt, senare under kvällen.


   
SvaraCitera
kachin

vatten + lite mjölk

= SpÖkVatTEn

7kt läskigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eau de vie hade vi på systemet :), så vad smakar de typ , eller asså vadå ska man typ grogga med pommac bara eller ?:P, brukar baara typ grogga med vodka explorer + fanta , så är inte så bra på så mkt " blandingar osv "


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLm:

Eau de vie

fan de är juh vin :_P, är inte en " vin drickare" :P, men smakar de mkt vin när man blandar ut skiten ?:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

vatten + lite mjölk

= SpÖkVatTEn

7kt läskigt

hahha aa


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

japansgrill:

Eau de vie hade vi på systemet :), så vad smakar de typ , eller asså vadå ska man typ grogga med pommac bara eller ?:P, brukar baara typ grogga med vodka explorer + fanta , så är inte så bra på så mkt " blandingar osv "

Sockerdricka är också bra att blanda med. Ta ungefär lika mycket sprit och virke, som när du blandar fanta och vodka.

japansgrill:

fan de är juh vin :_P, är inte en " vin drickare" :P, men smakar de mkt vin när man blandar ut skiten ?:P

Det är destillerat vin - fransk whisky, skulle man kunna kalla det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLm:

Sockerdricka är också bra att blanda med. Ta ungefär lika mycket sprit och virke, som när du blandar fanta och vodka.

Okej tar de bort sprit smaken ?:)

JLm:

Det är destillerat vin - fransk whisky, skulle man kunna kalla det.

aha okej men jag står nog över de :p men har du typ druckit något som kallas sourz?`visats på reklam på tvn för ett tag sen :P, är de gott?, omd u har smakat de


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ren vodka och sedan i med ketchup som e bloood!!!!

:D:D


   
SvaraCitera
JLm
 JLm

japansgrill:

Okej tar de bort sprit smaken ?:)

Det smykar mycket litet sprit.

japansgrill:

aha okej men jag står nog över de :p

Det smakar inte alls vin.

japansgrill:

men har du typ druckit något som kallas sourz?`visats på reklam på tvn för ett tag sen :P, är de gott?, omd u har smakat de

En vän till mig brukar köra på sprite och apple sourz, som tydligen inte är så dumt.


   
SvaraCitera

Aphjärna kan jag rekommendera. Ser förbannat äcklig ut, men gillar man martini så blir man inte missnöjd.


   
SvaraCitera