Aviseringar
Rensa alla

GRYMMA spellistor till Spotify (t.ex. P3 Tracks)


Ämnesstartare

Det finns ju en uppsjö med sidor som samlar spellistor till spotify, men med väldigt blandad kvalitet. Så finns det några schyssta spellistor ni vill dela med er av?

Jag gillar P3 Trackslistan. Den uppdateras varje vecka med senaste låtarna automatiskt.

Reklamlänk borttagen.

ÄNDRAT 2009-12-17 09:40


   
Citera

Hata spotify. [tired]


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

har inte/har inte haft spotify


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför hata?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

ÅH, men tack för tipset! P3 <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

POFFF:

ÅH, men tack för tipset! P3 <3

Det var så lite så. Blev så glad när jag hittade listan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kom igen. Några fler listor måste ni väl sitta inne på. [smile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Hata spotify. [tired]

Varför då? Det finns ju en hel del musik inom relativt bred genre på Spotify. Själv brukar jag "provlyssna" musik på Spotify o verkar den ok så går jag till torrentsajterna o tar ner den i FLAC format med omslag, CUE's o hela köret där istället.

Nackdelen med Spotify är ju dels bitraten om man är gratislyssnare. 160Kbps är ju inte mycket att hurra för. Betalar man däremot de 99 kronor i månaden som ett fullt betalande medlemsskap kostar så får visserligen ned musiken i 320 Kbps o det är ju... hmmm... godkänt. [sad] Men inget går ju upp mot rent FLAC format!!! [smile]

Reklamen som gratislyssnaren får stå ut med kan man ju klippa bort på några minuter i Audacity om man inte är totalt bortkommen.


   
SvaraCitera

TheSpookyMan:

Varför då?

Musik är i mitt tycke nåt vackert och bra som inte bör avbrytas med reklam där Basshunter figurerar, om man går på Louvren och för att se på Mona Lisa vill man fan inte att det ska stå nån högljudd jävel brevid som försöker sälja på en mobilabonnemang, även om man man hade premium så skulle jag känna mig smutsig ( [crazy] ) eftersom jag indirekt stöttar dyngspridningen.


   
SvaraCitera