Aviseringar
Rensa alla

Grymt kär men samtidigt feg!!!


Ämnesstartare

Är grymt kär i en tjej i min klass! Vi är riktigt bra kompisar vid det här laget men jagr har utvecklat massa känslor för henne. Är skitjobbigt att se henne varje dag och vara nära henne utan att vara nära!!! Men jag vågar inte göra något, jag blir helt galen på mig själv[mad]!!! Allting får lida för det här, jag kan inte sluta tänka på henne, för att hon är så underbar!!! Allt känns så fruktansvärt messed up[cry]!!!


   
Citera

[sad]


   
SvaraCitera

Känner igen mig. Det går över, ta det lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go for it ! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SavesTheDay:

Go for it !

jo jag vet att jag borde försöka och jag vill verkligen men jag vågar helt enkelt inte. Vill inte förstöra det vi har nu som vänner, men det känns som ju längre jag väntar dessto jobbigare blir det och dessutom så kanske ¨någon hinner före[sad]
I don´t know what to do!!!


   
SvaraCitera

du har ingenting att förlora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som sagt, någon annan kan ju hinna före om du väntar för länge. Och det vore ju inte så jävla roligt. Och som sagt, du har ingenting att förlora. Shoot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska förklara för henne hur jag känenr, måste bara få rätt tillfälle, tänkte att man kanske skule kunna göra det vid början av ett lov så att hon kanske har ett tag på sig att smällta det, i så fall skulle somamrlovet vara perfekt men det är så långt dit!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym200:

jag ska förklara för henne hur jag känenr, måste bara få rätt tillfälle, tänkte att man kanske skule kunna göra det vid början av ett lov så att hon kanske har ett tag på sig att smällta det, i så fall skulle somamrlovet vara perfekt men det är så långt dit!!!

Äh, hon behöver knappast mer än en vecka för att smälta det. Om du berättar det precis innan sommarlovet kommer hon glömma bort det tills höstterminen börjar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med dig om att hon inte behöver hela sommarlovet på sig men:

EmperorNero:

Om du berättar det precis innan sommarlovet kommer hon glömma bort det tills höstterminen börjar.

Dom var ju nära kompisar? Isånafall lär dom ju umgås på sommarlovet [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SavesTheDay:

Dom var ju nära kompisar? Isånafall lär dom ju umgås på sommarlovet

jag vet inte det, men jag hoppas innerligt att vi ska det, men jag ska åka utomlands ensam i två veckor och då tänkte jag att man kunde ge henne ett brev eller något, för jag är feg så jag vet inte om jag våga säga något öga mot öga....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr så är, enligt mig, brev ingen bra idé alls. Speciellt om du ska åka utomlands. Ögon mot ögon fungerar bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SavesTheDay:

Tyvärr så är, enligt mig, brev ingen bra idé alls. Speciellt om du ska åka utomlands. Ögon mot ögon fungerar bäst.

MSN då?? jag lovar att jag komemr bryta ihop total om jag skulle berätta det för henne "live" liksom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Telefon isånafall.. Tro mig, det blir bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SavesTheDay:

Telefon isånafall.. Tro mig, det blir bättre.

tror du verkligen det? har du varti med om något liknande eller så? i så fall så får du gäran berätta om det[smile] jag är så jävla kluven så att det är inte sant!!


   
SvaraCitera