Aviseringar
Rensa alla

Grymt osäker


Ämnesstartare

Jag är väldigt osäker på om jag är hetro/gay/bi
Mitt problem är att jag finner killar attraktiva,spannar in de som jag finner snygga. Nu när sommaren är här kan jag inte slita mig ifrån vissa killars magrutor.
I gymnasiet fick jag nästan stånd ett antal gånger i omklädningsrummet.
Problemet är att jag enbart tänder på killarna överdel, känner inte attraktionen till killens kön.

Jag anser att många tjejer ser bra ut och gillar deras kroppsform, gillar hela deras kropp.

Vad tror ni?


   
Citera

tror på gud


   
SvaraCitera

Jag tycker du inte skall tänka på i vilken kategori du vill ligga i. Du skall bara kort och gott finna dig själv bekväm i vad du är attraherad till.

Killar, tjejer. Det kvittar bara du känner dig bekväm.


   
SvaraCitera

jag skulle säga biologiskt bisexuell och psykologiskt asexuell [rolleyes]


   
SvaraCitera

Vad tänker du på när du runkar? Att tycka snygga killar e snygga är inte samma sak som att vara bög.


   
SvaraCitera

CupidXx:

jag skulle säga biologiskt bisexuell och psykologiskt asexuell

[tard]


   
SvaraCitera

Frippe96:

Vad tänker du på när du runkar? Att tycka snygga killar e snygga är inte samma sak som att vara bög.

Om man tänker på en kille och tjej som har sex då? Vad är man då

en kvinnlig kafka:

[tard]

[confused]


   
SvaraCitera

sätt dig inte i nått fack[zzz] gilla människor helt enkelt sluta tänk KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Victor Ahlén:

nte skall tänka på i vilken kategori du vill ligga i

precis, bara han får ligga[crazy]


   
SvaraCitera

Arlo:

precis, bara han får ligga

[cool]


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera

kör på!


   
SvaraCitera

CupidXx:

Vad är man då

Kåt kanske?

Alltså är men bög har man noll intresse för tjejer och tänker BARA på killar. TS skriver ju att han bara tycker killars överdel är snygg, men han verkar inte intresserad av kukar och pojkrumpor.

Han tycker väl helt enkelt att snygga vältränade killar är estetiskt tilltalande, typ som en ferrari. Jag kan tycka att tjejer är vackra med, men jag vill inte ligga med dem för det. Blir äcklad av tanken på en tjejs kön, men övderdelen är ok [wink]


   
SvaraCitera

Det är rätt tardiga kategorier, fattar inte varför det är så viktigt för dig att komma på vilken av dem du tillhör.


   
SvaraCitera

Victor Ahlén is speakin tha truth mayne!


   
SvaraCitera